اخبارانتظامی‌ |كشف بیش از ۱۵ کیلوگرم حشیش در شهرستان”فردوس”

فرمانده انتظامی شهرستان”فردوس” از کشف ۱۵ کیلو و ۶۵۰ گرم حشیش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران “، سرهنگ”علیرضا فولادی” اظهار داشت: ماموران انتظامی فردوس در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسي از خودروهای متوقف شده، ۱۵ کیلو و ۶۵۰ گرم حشیش كشف کردند.

سرهنگ فولادی تصریح کرد: مأموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پليس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد کرد.

 

کشف آرد قاچاق به ارزش ۲۷۰ ميليون ريال در”سرايان”

فرمانده انتظامي شهرستان”سرايان” از توقيف يک دستگاه خودرو كاميونت ايسوزو حامل بار آرد قاچاق به ارزش ۲۷۰ ميليون ريال خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، سرهنگ”علي وطن دوست” اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان اخباری مبنی بر قاچاق آرد توسط یک دستگاه كاميونت ايسوزو دریافت کردند، که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسي از کاميونت تعداد ۱۱۰ کيسه آرد قاچاق به وزن تقریبی۴ تن و ۴۰۰ كيلوگرم به ارزش ۲۷۰ ميليون ريال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان تصريح کرد: مأموران در اين راستا يک كاميونت ايسوزو توقيف و یک متهم دستگير که با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد.

بیشتر بخوانید   صفر تا صد سلامت حجاج

سرهنگ وطن دوست در پايان خاطر نشان کرد: قاچاق كالا يكي از مهمترين عوامل ايجاد مشكلات اقتصادي و افزايش مشاغل كاذب در جامعه محسوب مي شود كه بايستي با آگاهي بخشي به مردم و مبارزه هدفمند با اين پديده قبيح اجتماعي قدم هاي مفيد و موثر در جهت كاهش اثرات منفي آن در جامعه و حمايت از توليد كنندگان داخلي برداريم.

منبع : پايگاه خبري پليس

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها