اسماعیل میری،سرپرست جدید مخابرات خراسان جنوبی شد

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید مخابرات منطقه خراسان جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد و اسماعیل میری به سمت سرپرست جدید مخابرات استان معرفی شد.

به گزارش “پیام خاوران“، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مخابرات منطقه خراسان جنوبی به وضعیت فعلی مخابرات و بالا بودن میزان هزینه به نسبت درآمد اشاره کرد و اظهار داشت: سیاستگذاری مناسب بیرونی و مدیریت صحیح و اصولی داخلی در مجموعه مخابرات، عامل موفقیت و تحول آن خواهد بود.

مجید سلطانی گفت: پیشرفت و توسعه مخابرات، رشد و تحول اقتصاد کشور و صنعت ICT را به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: هر مدیری باید ضمن تلاش و پویایی و اخلاق مداری، نظم و تعامل با کارکنان زیر مجموعه را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بر استفاده بهینه از پتانسیل‌ها و منابع استانی تاکید کرد و گفت: هزینه کرد هدفمند منابع با دید تجاری دقیق برای توسعه و تحول عظیم زیرساخت‌های مخابراتی منطقه نیز مورد انتظار است.

سلطانی با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات از لحاظ اقتصادی باید توانمند شود افزود: زیرساخت مخابراتی در جنگ اقتصادی با آمریکا از اهمیت زیادی برخوردار است لذا کارکنان مخابرات سربازان این جبهه محسوب می‌شوند که باید تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت کشور به کار گیرند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: مدیران مخابرات خراسان جنوبی توانمند هستند و از این حیث شاهد بهترین عملکرد مخابرات در استان هستیم. مخابرات خراسان جنوبی در شاخص‌های متعدد دارای رتبه‌های برتر بوده و این نشان از همبستگی و وحدت بین کارکنان این مجموعه دارد که فارغ از دنبال کردن منافع شخصی به دنبال پیشرفت سازمانی هستند.

وی با تاکید بر لزوم سیستمی شدن نظام مدیریتی اظهار داشت: خراسان جنوبی خاصیت مدیر پروری داشته و این مهم باعث افتخار است.

بیشتر بخوانید   نوروز مراکز خونگیری استان خراسان جنوبی فعال خواهند بود

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات حسن آذری نصراباد، با حکمی از سوی مدیر عامل مخابرات ایران، اسماعیل میری به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه خراسان جنوبی، معرفی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها