کمک ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی ورزش و جوانان به هیئت های ورزشی خراسان جنوبی

سرپرست ورزش و جوانان خراسان جنوبی از کمک ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی ورزش و جوانان به هیئت های ورزشی استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“،محمد حسین خسروی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای ۱۴۰۱، ۸۵۰ میلیون تومان از اعتبارات امسال و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سال گذشته به حساب هیئت های ورزشی خراسان جنوبی واریز شده است.

سرپرست ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۴۹‌ هیئت ورزشی استانی و ۳۲۹ هیئت شهرستانی گفت : از ابتدای ۱۴۰۱، ۸۵۰ میلیون تومان از اعتبارات امسال و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سال گذشته به حساب هیئت های ورزشی خراسان جنوبی واریز شده است.

به گفته محمد حسین خسروی توزیع اعتبارات هیئت های ورزشی بر اساس فعالیت ها است و افزون بر این رایزنی با فدراسیون ها برای جذب اعتبارات بیشتر داشتیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی ها برای برگزاری مجامع انتخاب رئیس هیئت استان در اولین فرصت افزود: از ۴۹ هیئت ورزش استان، ۴۰ هیئت دارای رئیس و ۹ هیئت هم با سرپرست اداره می‌شوند.

وی تاکید کرد: هر چند در برخی از هیئت ها مشکلاتی برای برگزاری وجود دارد اما تمام سعی بر این است هر چه سریع تر این مجامع برگزار شود تا تکلیف هیئت‌های ورزشی که با سرپرست اداره می‌شوند هم با انتخاب رئیس مشخص شود.

وی گریزی به آمار جامعه ورزشی استان هم زد و افزود: ۸ ملی پوش، ۵ هزار و ۵۱۱ مربی و ناجی، ۲ هزار و۲۰۲ داور و ۲۴ هزار و۴۰۱ ورزشکار در استان داریم.

وی با اشاره به این که برای سومین سال ورزشکاران استان در ۱۳ رشته ورزشی در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور شرکت می‌کنند افزود: شمشیر بازی خراسان جنوبی اولین تیم حاضر در این رقابت ها بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید   افتتاح و بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی

منبع: خاورستان

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها