رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از کارخانه کویرتایر بازدید کرد+ عکس

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: زحمات وخدمات موسسان کویرتایرکه ازهیچ این مجموعه را به این افتخارات رساندند جز با ایثارو هدف به استقلال رساندن کشور محقق نمی شود که این همان”جهاد اکبر” است.

به گزارش ” پیام خاوران ”  حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد به همراه دادستان مرکز استان و معاونان و بازرس کل استان ظهر امروز به منظور عرض خداقوت  وتبریک بیست وچهارمین سالگرد تاسیس کویرتایر در این کارخانه حضور یافت و ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت وابلاغ سلام به همه تلاشگران عرصه تولیددر این مجموعه اظهار داشت: کشور به ایثار وتوانمندی ها، همچون تلاش وهمت شما در این کارخانه نیاز دارد.

وی با بیان اینکه دشمن بر سراسلام مقتدر و مستقل هراس داردافزود: امروزه دشمن بر سر مسائلی چون چادر،دین و مذهب با ما سرجنگ ندارد بلکه هدف اصلی آنها هجمه به اسلام مقتدر و مستقل است که این اقتدار و استقلال در گرو فعالیت در عرصه اقتصادی،اشتغال زایی و کارآفرینی محقق می شود.

رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی فعالان این کارخانه را “سرداران و جهادگران اقتصادی” نامید وتصریح کرد: اگر خون شهدای عزیزمان پرچم ایران را برافراشته کرد، امروز تلاش در عرصه صنعت وتولید سبب حفظ این پرچم و حراست از خون شهدا و آرمانهای بلند انقلاب بوده وهست.

حجت الاسلام موحدی راد افزود: تلاش مدیران این مجموعه به خصوص شخص مهندس زینلی که در استخدام خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و برگزاری یادواره برای بزرگداشت شهدا همواره با یاد و عطر و بوی شهادت در راستای موفقیت کویرتایر گام برمی دارند ستودنی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام آمادگی همه ارکان دادگستری استان در جهت رفع مسائل حقوقی و قضایی مجموعه کویرتایرخارج از نوبت تاکید کرد و گفت: دردستگاه قضایی ستاد کارگروه اقتصاد مقاومتی وهمچنین سازمان بازرسی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله)ورئیس قوه قضائیه تشکیل شده وتمام و کمال درخدمت واحدهای تولیدی، همچون کویرتایر است.

بیشتر بخوانید   پیام مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

مدیرعامل شرکت کویرتایر: 

همه اقدامات درکویرتایرخلاقیت درونی دارد

“اعتماد مردمی”درتامین سرمایه اولیه کویرتایرنقش اساسی ایفا کرد

مدیرعامل شرکت کویرتایر در این مراسم ضمن خیرمقدم به رئیس کل دادگستری استان وهیات همراه با اشاره به دوران تاسیس و راه اندازی کویرتایر گفت: درروش تامین سرمایه هر شرکتی،اعتماد حرف اول را می زند و با اعتمادی که مردم آن زمان از موسسان شرکت داشتند قریب به ۴۵۰۰نفر از ۴۲ شهر کشور سهام کویرتایر را خریداری کردند البته امروز دهها هزار نفر واز طریق بورس سهامدار شرکت شده اند.

سید محمد حسین زینلی با بیان اینکه درکویرتایرهمه اقدامات ریشه در خلاقیت درونی دارد افزود: با ایجاد کمیته تکاپوی نوآوری همه  کارکنان ملزم به نوآوری هستند که به مدد آن  دانش در بدنه  شرکت نهادینه شده است.

وی به ایجاد سازمان نظام پیشنهادات و سهیم شدن همه کارکنان درسرنوشت این شرکت اشاره کردواظهار داشت:روزانه به صورت متوسط ۲ الی ۳ پیشنهاد بررسی می شود که هم برای فردپیشنهاددهنده و هم برای شرکت دستاوردهای موثری به همراه دارد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با ابراز خرسندی از ایجاد کمیته هوش مصنوعی و هوشمندسازی در این شرکت بیان کرد: در آینده نزدیک با استفاده از توان نیروهای متخصص می توانیم طرح های بزرگی را اجرا کنیم .

وی از حضور  رئیس کل دادگستری استان در شرکت کویرتایر و همراهی در مشکلات پیش آمده به خصوص در زمانی که از سوی کلاهبرداران هجمه های زیادی به این شرکت وارد شد قدردانی کرد

در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب استان ورحیمی بازرس کل استان، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی را همراهی می کردند،ابتدا مستند شکل یابی کویرتایر و گزارشی از وضعیت فعلی شرکت ارائه شد و در ادامه میهمانان از نمایشگاه داخلی سازی، طرح های در حال توسعه و خط تولید بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید تایر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید   کتاب و کتابخانه سرمایه گذاری در بحث فرهنگی است

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها