استاندار خراسان جنوبی:توسعه اقتصادی استان نیازمند تغییر نگرش مدیران  است

استاندار خراسان جنوبی بر توسعه اقتصادی استان، نیازمند تغییر نگرش برخی مدیران است تاکید کرد وگفت: با این تغییر نگرش ها شرایط رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در استان فراهم می شود.

به گزارش ” پیام خاوران ”  جواد قناعت با تأکید بر این مطلب در دیدار با مدیران شرکت پارت گوال با تأکید بر این که از تمام فعالیت‌ های اقتصادی به خصوص  سرمایه گذاری  این شرکت در استان حمایت می‌شود، از تکلیف مدیران خراسان جنوبی در راستای حمایت از سرمایه گذاران گفت و اظهار داشت : مدیران استان باید با تمام توان و اختیارات، شرایط سرمایه گذاری را برای متقاضیان فعالیت های اقتصادی تسهیل نمایند.

استاندار خراسان جنوبی  بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اقتصادی و زیرساختی متولی موظفند در این راستا قدم بردارند به نحوی که حمایت‌های صورت گرفته منتج به خروجی شود و زمینه اشتغال پایدار، توسعه اقتصادی و ارتقاء شاخص‌های توسعه استان را به همراه داشته باشد.

در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همراه بود،  ابتدا مدیران شرکت پارت گوال، گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه در سطح استان از جمله معدن قلعه‌زری و برنامه‌ های توسعه‌ای آن، اقدامات صورت گرفته در خصوص احیاء شرکت چدن کویر خاوران، راه‌اندازی معدن فلورین نهبندان و کروم سربیشه ارائه نمودند.

در پایان این نشست، توافقاتی بین شرکت سرمایه گذاری پارت گوال و استانداری خراسان جنوبی صورت گرفت.

براساس این توافقات باید مجموعه مدیریتی و اقتصادی خراسان جنوبی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، حمایت خود را از شرکت پارت گوال در دستور کار خود قرار دهد و شرکت پارت گوال نیز برنامه توسعه‌ای خود را به منظور افزایش ظرفیت و بهره‌برداری از معدن قلعه‌زری ارائه نموده و اقدامات عملیاتی را به صورت ویژه دنبال نماید.

بیشتر بخوانید   استاندارخراسان جنوبی:خبرنگاران،راویان صدیق اطلاعات واخبار هستند

در خصوص کاهش مشکلات ایمنی و افزایش ضریب ایمنی کارگران، این شرکت متعهد شد براساس برنامه مدون اقدام کند، علاوه براین مورد توافق قرار گرفت که با همکاری سرمایه گذار و دستگاه‌های اجرایی متولی خراسان جنوبی به دلیل فرسوده شدن و نامناسب بودن مکان اسکان فعلی، مکان مناسبی برای مسکن کارگران پیش‌بینی شود.

مقرر شد کارگروه رفع موانع تولید خراسان جنوبی زمینه اجرای طرح‌های توسعه‌ای و افزایش راندمان مجموعه چدن کویر خاوران را فراهم کند.

با توجه به اینکه شرکت پارس گوال در حوزه معادن فلورین نهبندان اقدام نموده، براساس تأکید استاندار مقرر شد این شرکت جهت جلوگیری از خام فروشی نسبت به راه‌اندازی واحد فرآوری جوار معدنی اقدام کند.

در راستای ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی با توجه به فعالیت این شرکت در حوزه معدن کروم سربیشه مقرر شد مدیران این شرکت نسبت به احداث واحد فروکروم در شهرستان سربیشه  اقدام نمایند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها