محدودیت‌های ترافیکی  ۱۳ آبان در بیرجند اعلام شد

رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از محدودیت های ترافیکی ۱۳ آبان در بیرجند خبر داد و از رانندگان خواست به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی، از مسیرهای جایگزین برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز، به منظور برقراری نظم و امنیت ترافیکی، پلیس راهنمایی و رانندگی ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی را به شرح ذیل اعمال خواهد کرد.

رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: پارک تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی شامل میدان ابوذر، خیابان ارتش، خیابان پاسداران و میدان قدس و اطراف مسجد امام حسین (ع) از ساعت ۱ بامداد روز جمعه ۱۳ آبان ممنوع خواهد بود.

وی افزود: از ساعت ۷ صبح تردد و توقف تمام وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به مسجد امام حسین(ع) شامل خیابان شهید تیمورپور، خیابان شهید اسدزاده و پاسداران ۱ و ۳ ممنوع خواهد بود.

رئیس‌ پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: توصیه می‌شود رانندگان از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب پارکینگ منازل شهروندان جدا خودداری کنند و به دلیل کمبود فضای پارکینگ از مردم خواسته می‌شود از وسایل نقلیه عمومی جهت عزیمت به راهپیمایی و نماز جمعه استفاده کنند.

عباسی عنوان کرد: با توجه به مسدود بودن مسیرهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی و به منظور جلوگیری از مشکلات ترافیکی، رانندگان از مسیرهای جایگزین جهت تردد در سطح شهر استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تصوير بودجه استان خراسان جنوبي در لايحه 1400

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها