“عربی آیسک”سکاندار هیئت کبدی استان خراسان جنوبی شد

  • کدخبر: 42268
  • پنج شنبه ۱۹ آبان ۰۱ - ۱۶:۵۵

مرتضی عربی آیسک با کسب ۱۳ رای اعضای مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت کبدی، ریاست این هیئت ورزشی خراسان جنوبی را بر عهده گرفت.

به گزارش ” پیام خاوران “، با حضور رئیس فدراسیون کبدی کشور ظهر امروز مجمع عمومی انتخاب رئیس هیئت کبدی خراسان جنوبی برگزار شد.

برای پذیرفتن مسئولیت این هیئت ورزشی که در ماه‌های گذشته با سرپرست اداره می‌شد، مرتضی عربی آیسک و علیرضا کاظمی کاندید شده بودند.

مرتضی عربی آیسک با کسب ۱۳ رای در برابر ۱۱ رای علیرضا کاظمی از ۲۴ رای افراد حاضر در این مجمع که حق رای داشتند و با اختلاف دو رای ریاست هیئت کبدی خراسان جنوبی را برای مدت چهار سال برعهده گرفت.

رئیس جدید هیئت کبدی استان که در حال حاظر معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان است، با تاکید بر شفافیت در امور مالی و اجرایی و استفاده از خرد جمعی، گفت: ورزشکار نیستم، اما با رای شما این توفیق را پیدا کردم تا در جمع ورزشکاران رشته کبدی استان حضور یابم.

مرتضی عربی یکی از ویژه‌گی‌های مهم رشته کبدی را آمیختگی آن با فرهنگ غنی خراسان جنوبی اعلام کرد و افزود: برای پذیرفتن این مسئولیت بررسی در زمینه نقاط ضعف و قوت و ظرفیت‌های موجود در رشته ورزشی کبدی استان انجام داده‌ام.

وی حمایت از هیئت‌های شهرستانی در مباحث اعتباری و اجرایی را یکی از برنامه‌های خود دانست و ادامه داد: ظرفیت‌های مغفول مانده بسیاری در این خصوص در ۱۱ شهرستان استان وجود دارد که باید در دوره جدید اقداماتی برای بالفعل کردن آنها انجام دهیم.

عربی استقلال هیئت‌های شهرستانی را در مباحث مالی و مدیریتی را از دیگر برنامه‌های خود دانست و بیان کرد: با همکاری هم دیگر باید کبدی استان را به جایگاه واقعی آن در کشور برسانیم.

بیشتر بخوانید   جامعه ورزش خراسان جنوبی سوگوار شد

وی اظهار کرد: از پیشران های اقتصادی موجود در استان و همچنین کمک بخش خصوصی برای توسعه رشته ورزشی کبدی استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها