هفتمین مانور اقدام فراگیر تعمیرات شبکه های توزیع در شهرستان طبس برگزار شد+ عکس

هفتمین مانور سراسری تعمیرات و بهینه سازی شبکه های توزیع در سال جاری با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس ۲۳ و ۲۴ آبان ماه در سطح این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری ” پیام خاوران “ ؛ مهندس هادی منصوریان در حاشیه این مانور که ۹ تیم از شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه حضور داشتند اظهار داشت: این طرح با هدف اصلاح روشنایی معابر درون و برون شهری شهرستان طبس و با همکاری شهرداری و اداره حمل و نقل جاده ای این شهرستان و با حضور ۱۴ اکیپ اجرایی و ۴۲ نیروی عملیاتی و فنی برگزار شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان از سرویس و رفع نقص ۱۲۰۰ دستگاه چراغ در این طرح خبر داد و افزود: این مانور با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال و با حضور ۸ دستگاه خودرو بالابر و ۱۰ دستگاه خودرو عملیاتی سبک درمدت ۲ روز اجرا گردید.

وی یکی از اهداف طرح های جهادی و ضربتی شرکت توزیع برق را آمادگی برای عبور از پیک بار زمستان برشمرد و گفت: با توجه به ورود به فصل سرما و کاهش شدید دمای هوا در روزها و هفته های آینده برنامه ریزی به منظور گذر موفق از پیک بار زمستان امری ضروری است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان استفاده از تجربه موفق گذر از تابستان امسال بدون خاموشی را امری لازم دانست و بر آمادگی کامل کلیه نیروهای عملیاتی شرکت برای گذر موفق از پیک بار زمستان تاکید کرد.

منصوریان ضمن تشکر از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، شهرداری طبس و اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان طبس برای همکاری در اجرای این مانور، ابراز امیدواری کرد که این گونه طرح های بزرگ و جهادی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم شریف استان ادامه یابد.

بیشتر بخوانید   تحویل اولیه واحد های مجتمع تجاری هلال بیرجند در دهه فجر

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها