بسیج به لشکر قدرتمندی تبدیل شده که خار چشم دشمنان اسلام است

 امام جمعه شهرستان زیرکوه گفت: بسیج به لشکر قدرتمندی تبدیل شده که امروز شما می‌بینید خار چشم دشمنان اسلام است، خار چشم همه یهودی‌ها که دشمن درجه یک اسلام هستند، خار چشم وهابی‌هایی که به ظاهر می‌گویند ما مسلمانیم اما از هزار تا کافر بدتر هستند.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت‌الاسلام حسن صباغیان صبح امروز در دیدار بسیجیان شهرستان زیرکوه ضمن گرامیداشت هفته پر خیر و برکت بسیج اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست، روی این اخلاص من خیلی تاکید دارم، متکی به اخلاص و متکی به خود، یعنی ۱۰۰ درصد مردمی، بسیج هیچ تکیه‌ای به هیچ چیزی چه جایگاهی چه مادی و عرضی ندارد.

امام جمعه شهرستان زیرکوه گفت: بسیج به لشکر قدرتمندی تبدیل شده که امروز شما می‌بینید چقدر دشمنی با این بسیج است و هر جا که ما می‌بینیم که استکبار انگشت رو آن می‌گذراند بدانید که کار ما درست است.

وی افزود: بسیج خار چشم دشمنان اسلام است، خار چشم همه یهودی‌ها که دشمن درجه یک اسلام هستند، خار چشم وهابی‌هایی که به ظاهر می‌گویند ما مسلمانیم اما از هزار تا کافر بدتر هستند.

صباغیان ادامه داد: الگوی یک بسیجی امام علی (ع) و رسول گرامی اسلام هستند، چرا که خود این دو بزرگوار هم به معنای واقعی بسیجی بودند.

وی افزود: امام عزیز با این هدف، یعنی حفظ انقلاب، دفاع از انقلاب و دفاع از دستاوردهای انقلاب از صدر انقلاب تا روزی که ان‌شاء‌الله این انقلاب به دستان امام زمان سپرده شود بسیج این شجره پر ثمره را بنیانگذاری کردند و در سال ۱۳۵۹ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و رسماً این شبکه نورانی کار خودش را آغاز کرد‌.

امام جمعه شهرستان زیرکوه گفت: واقعا سپاه به معنای حقیقتی یعنی بسیج، اگر خود سپاه را هم بخواهیم تعریف کنیم، همین بسیج می‌شود، البته بسیجی که جایگاه نظامی به خودش گرفته و افتخار همین سپاهیان هم این است که بسیجی هستند.

بیشتر بخوانید   جایگاه خراسان جنوبی در سند پروژه همکاری ایران و ایتالیا

وی افزود: امروز وظیفه بسیج در کنار آن مقاومت‌های سخت و آن ایستادگی‌های بسیار فیزیکی که دارد و حتما باید باشد، امروز اهداف دیگری باید برای بسیج ترسیم کنیم.

 کار بسیج، تربیت نیرو و کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است

صباغیان اظهار داشت: رهبری در مطالبه‌ای که از ما دارند، یکی از آن خواسته‌ها این است که ما باید ۸ میلیون و ۵۰۰ جوان انقلابی مومن تربیت کنیم و این کار، کار بسیج است.

وی افزود: مؤمن یعنی همه معیارهای یک عبد صالح در یک بسیجی باشد، این دوتا شاخصه اگر در کنار هم جمع شود آن موقع اگر طوفان و بمباران اطلاعتی و جنگ نرم و جنگ شناختی و جنگ ترکیبی و جنگ تحریف و جنگ روایت و… شکل بگیرد در این جوان مومن انقلابی اثر نخواهد گذاشت.

امام جمعه شهرستان زیرکوه عنوان کرد: کار بسیج کار سپاه تربیت است، تربیت انسان‌های صالح، کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران، ما باید این اندیشه پاک و صالح را به همه‌ جهان صادر کنیم، امروز جنگ دشمن جنگ بسیار بسیار پیچیده‌ای است که حقیقتا تفکر بسیجی را هدف قرار داده است، البته تا بسیج است دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

صباغیان بیان کرد: باید از بسیج مراقبت شود و کار های تربیتی بسیار گسترده‌ای صورت بگیرد، شبکه صالحین تقویت شود، باید در این جنگ نرم، جهادی بود و در این شرایط نباید سنگر دفاع از ارزش‌ها خالی بماند.

سرهنگ محسن کاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوهنیز در این جلسه اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار “بسیج خدمتگذار ملت ایران” آغاز خواهد شد و برنامه‌های مختلف و متعددی برگرفته از سند اعتلای بسیج اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید   طرح سینما امید در شهرهای بدون سینمای خراسان جنوبی اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: تمام برنامه‌هایی که در سال جاری آغاز شده براساس سند اعتلای بسیج اجرایی شده و تلاش خواهد شد در طول ده سال برنامه‌های مختلفی در تحقق این سند اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: برنامه سند اعتلای بسیج چراغ راه بسیج در ۱۰ سال آینده خواهد بود. زحمات و تلاش‌های بسیجیان ما از سال گذشته تاکنون سند افتخاری است و برنامه‌های بسیار خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی، اقتصادی، کمک به محرومین ، علمی ، آموزشی و …توسط بسیجیان عزیز شهرستان زیرکوه اجرایی شده  که امیدواریم در مسیری که انتخاب کرده‌ایم ثابت قدیم باشیم و شرمنده خون شهدای عزیز نباشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها