۲۷ عنوان برنامه شاخص هفته بسیج در شهرستان فردوس اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: بسیج یک فرهنگ و یک جریان است که در دفاع مقدس این مجموعه بزرگ خود را پیدا کرد و باید گفت برگ زرین تاریخ بسیج ، حضور در جبهه دفاع مقدس است.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ محمد فاطمی نسب ، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، افزود: بسیج در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب ، در خدمت مردم و انقلاب اسلامی بوده و خاطره خوبی را در ذهن ها از خود به جای گذاشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس بیان کرد: امروز که شاهد جنگ ترکیبی دشمن هستیم، بسیج در صف اول این مبارزه قرار گرفته است.

فاطمی نسب گفت: بسیج بعد از انقلاب در تمامی عرصه های امنیتی، دفاعی، فرهنگی، علمی و اجتماعی، فضای مجازی، سازندگی و محرومیت زدایی و نیز اقتصاد مقاومتی حضوری فعال و پررنگ داشته و دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس با اشاره به شعار امسال هفته بسیج تحت عنوان« بسیج، خدمت گذار مردم ایران» ، گفت: در این هفته همزمان با سراسر کشور ۱۷۱ عنوان برنامه در سه سطح پایگاه های مقاومت ، حوزه مقاومت و ناحیه مقاومت اجرا خواهد شد که از این تعداد برنامه، ۲۷ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان خواهد بود.

وی در تشریح مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان ، چنین بیان نمود: دیدار با ائمه جمعه توسط نخبگان و بسیجیان به منظور تجدید میثاق با ولایت، برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری نشست های تبیینی در پایگاه های مقاومت ، برگزاری مسابقات علمی _ فرهنگی و هنری، برگزاری مسابقات مختلف و پیاده روی خانوادگی، برگزاری گشت های بازرسی رضویون با توجه به شرایط کنونی کشور، تجلیل و تکریم بازنشستگان بسیج، برگزاری کارگاه های آموزشی در موضوعات سواد رسانه، عفاف و حجاب و موضوعات خانواده، برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲، رزمایش کمک های مومنانه ، همایش تجلیل از جهادگران بسیجی بخشی از برنامه های هفته بسیج در شهرستان است.

بیشتر بخوانید   گوهر تراشی به جای خام‌فروشی در دل کویر

فاطمی نسب همچنین افتتاح آسفالت منطقه بهشت آباد اسلامیه با حضور فرمانده سپاه استان، برگزاری جشنواره مالک اشتر بسیج و نیز اجتماع بزرگ بسیجیان و نمایش اقتدار بسیجیان در پنج آذر ماه، را از برنامه های شاخص هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: امروز که دشمنان درصدد ناکارآمد خواندن نظام جمهوری اسلامی و لاینحل خواندن مشکلات مردم هستند باید با حضور جهادی و تلاش شبانه روزی ثابت کنیم راه نورانی انقلاب اسلامی ادامه پیدا خواهد کرد.

فاطمی نسب افزود: باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم و جامعه رفع شود و ایران اسلامی به قله ها و آرمان های بلندی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند دست پیدا کنیم.

وی از تخصیص ۵۰۰ تن قیر رایگان همزمان با اجلاسیه ۱۳ شهریور ماه و نیز آسفالت جاده سرند و بخش هایی از شهر اسلامیه خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر آن ۵۰۰ تن قیر دیگر نیز با پیگیری های صورت گرفته به صورت رایگان تخصیص پیدا کرده که با همکاری شهرداری و اداره راهداری ، در هفته بسیج در پروژه های تعریف شده استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۵۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها