هفتمین دوره مسابقات  پایان نامه سه دقیقه ای در خراسان جنوبی برگزار می شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: دی ماه امسال هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در استان برگزار می شود.

به گزارش “پیام خاوران“،حمید مرادی، صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز دانشجو با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در استان گفت: مسابقات ملی پایان‌نامه سه دقیقه‌ای (۳MT) رویدادی فرهنگی است که از سال ۱۳۹۵ توسط سازمان انتشارات و در چارچوب جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی آغاز شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: این مسابقات در صدد آن بوده که رشد و تقویت توانمندی‌های ارتباطی دانشجویان، ایجاد بستر مناسب برای تبدیل ایده‌های دانشجویی به محصولات کاربردی و تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت در سطوح مختلف را محقق کند و در عین حال به دانشجویان کمک کند تا تصویر روشن‌تری از نیازهای واقعی جامعه در ذهن داشته باشند.

مرادی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین پژوهشگران دوره های پسا دکتری هستند،  ادامه داد: دانش آموختگانی که از ابتدای سال تحصیلی ۱۳۹۷ تا پایان شهریور ۱۴۰۱ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند نیز می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت جهاددانشگاهی استان به آدرسwww.jdkhj.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند، افزود: مهلت ثبت نام ۱۵ دی ماه است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار داشت: مرحله مقدماتی مسابقات، دی ماه سال جاری برگزار می شود که افراد برگزیده در مرحله استانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات راه پیدا می کنند.

مرادی با تأکید بر اینکه شرکت‌کنندگان باید در عرض ۳ دقیقه پایان‌نامه خود را با تأکید بر جنبه‌های کاربردی و دستاوردهای آن ارائه کنند، یادآور شد: جوایز برگزیدگان این دوره از مسابقات ملی «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» شامل نفر اول ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید   لزوم ارائه طرح برای به حداقل رساندن علل وقوع جرم

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها