فرایند جذب تسهیلات در بانک ها سرعت گیرد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بانک‌های خراسان جنوبی باید برای تحقق هر چه بیشتر اشتغال حمایتی در فرایند جذب تسهیلات سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد اشرفی در اولین گروه کاری پیگیری اشتغال حمایتی استان گفت: مدیران بانک‌ها سرعت فرایند جذب تسهیلات را در دستور کار قرار دهند و موظف هستند برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال افراد نهایت تلاششان را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از سه دستگاه کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خواست علاوه بر فراهم کردن تسهیلات برای اشتغال افراد تحت حمایت این سه نهاد نظارت بر تحقق اشتغال هم انجام شود.

اشرفی بیان کرد: از سوی بهزیستی استان ۱۵۰ میلیارد تومان، کمیته امداد استان ۴۷۰ میلیارد تومان و ۱۲۸ میلیارد تومان برای اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تسهیلات اشتغال اختصاص داده شده است که به بانک‌های استان هم ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: تا کنون کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود ۶۰ درصد و بهزیستی حدود ۴۰ درصد از تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کرده اند و در بنیاد شهید و امور ایثارگران هم فرایند پرداخت فراهم شده است و باید تلاش شود در حوزه نهاد‌های حمایتی اشتغال پایداری رقم بخورد.

اشرفی عنوان کرد: کارفرمایان می‌توانند در صورتی که افراد تحت حمایت را به کار گیرند از مشوق‌های این نهاد‌ها در زمینه بیمه، سهم کارفرمایی و پرداخت حقوق دست مزد استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر بانکی در جذب تسهیلات مشکلی دارد اعلام کند تا پیگیری شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خدمت بی منت/ توسعه استان خراسان جنوبی برمدار پیشرفت وشکوفایی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها