۱۶۰۰ خانوار خراسان جنوبی از خدمات اینترنت پر سرعت همراه بهره‌مند شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: با راه‌اندازی ۴ سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات حدود یک هزار و ۶۰۰ خانوار روستایی استان از اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

به گزارش “پیام خاوران، مصطفی بهی، با اشاره به ادامه روند توسعه شبکه ملی اطلاعات در استان عنوان کرد: طی هفته گذشته ۲ سایت جدید توسعه شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت روستایی راه‌اندازی و دو سایت تلفن همراه روستایی دیگر نیز به تکنولوژی بالاتر ارتقا پیدا کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی اظهار داشت: با اجرا و راه‌اندازی سایت‌های جدید فضل آباد شهرستان قائنات و مقیلان شهرستان زیرکوه، ۴ روستای دیگر استان از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند و با ارتقا سایت‌های خانیک شهرستان فردوس و نوقند شهرستان درمیان نیز ۴ روستای دیگر استان از پوشش اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: اعتبار اجرای این سایت‌ها از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین و توسط اپراتورهای ایرانسل و همراه اول اجرا شده است.

بهی تاکید کرد: در مجموع  با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۸ روستای دیگر استان با جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ خانوار از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه بهره ‌مند شدند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مدیران از هرگونه تشریفات خودداری کنند/رعایت شئونات دهه فاطمیه مدنظر باشد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها