بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در قاین به اهتزاز درآمد/ مراسم گرامیداشت روز شهرستان قاینات برگزار شد

یکی از بلندترین پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در قاین به اهتزاز درآمد. این پرچم به مناسبت روز قاین نصب شده است.

به گزارش “پیام خاوران” طی مراسمی یکی از بلندترین پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در میدان ولیعصر شهر قاین برافراشته شد.

این مراسم به مناسبت روز قاین و با حضور معاون سیاسی استاندار، نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان قاینات برگزار شد.

۲۲ آذرماه ۱۳۵۷ در راهپیمایی مردم شهرستان قاینات علیه رژیم ستمشاهی ۴ نفر با نام‌های حاج محمد نصیری‌زاده، محمد صبیانی، سیدمحمدعلی ریاحی و سیدحسین مهدوی الحسینی به شهادت رسیدند. همچنین شهید غلامعلی لاخی نیز از دیگر شهدای شهرستان قاینات در جریان انقلاب است که در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمد به همین مناسبت این روز را در تقویم کشور به عنوان روز قاینات نامگذاری کردند.

به همین مناسبت صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی این روز گرامی داشته شد و پرچم جمهوری اسلامی به ارتفاع پایه  ۴۲ متر و سایز ۲۰۰ مترمربع با هزینه ۲ میلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال در میدان ولیعصر(عج) شهرستان نصب شد.

سلمان اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مراسم گرامیداشت روز شهرستان قاین گفت:  انقلاب ما امانت امام راحل و شهداست و نباید اجازه دهیم که فتنه‌ها خدشه‌ای به نظام و انقلاب ما وارد کند و عهد می‌بندیم که تمام قد در مقابل فتنه‌ای دشمن می‌ایستیم و از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه حراست و حفاظت می‌کنیم.

وی گفت: شهرستان قاینات در آینده نزدیک قطعا به قطب تصویربرداری در حوزه بهداشت و درمان در استان تبدیل خواهد شد.

اسحاقی بیان کرد: اخذ مجوز دانشکده علوم پزشکی به مردم قاینات و زیرکوه مبارک است اما از همین الان همه مسئولین در کنار هم برای اخذ مجوز دانشگاه علوم پزشکی تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید   کم‌کاری در معرفی شهدا ظلم مضاعف به آنهاست/ یادواره شهیدان عبادی در خوسف برگزار می‌شود

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مصوبه راه آهن خراسان جنوبی از صندوق توسعه ملی احیا شد و به زودی  شاهد آغاز راه آهن از سمت یونسی به قاین خواهیم بود.

وی افزود: اکثر پروژه‌های نیمه تمام قاینات که بیش از ده سال است رها شده در سفر ریاست جمهور اعتبار گرفت.

اسحقاقی اظهار داشت: رئیس جمهور از مسئولین فولاد کشور خواست تا تعهدات خود را در نیمبلوک و قاینات اجرا کنند تا مردم هم از ثمره آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها