تفاهم نامه همکاری بین کویرتایر و بنیاد نخبگان خراسان جنوبی امضا شد

تفاهم نامه همکاری بنیاد ملی  نخبگان خراسان جنوبی با شرکت کویرتایر  برای اجرایی شدن طرح شهید احمدی روشن با هدف ارتباط نخبگان با صنعت و جامعه، به امضا رسید.

به گزارش “پیام خاوران“، مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید ظهر امروز در مراسم امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: هدف از این تفاهم نامه رفع مشکلات واحدهای تولیدی در توسعه فعالیت‌های پژوهشی یا فناورانه است تا با افزایش کیفی آموزش و تجربه در دنیای واقعی با همکاری متقابل  به نتیجه مطلوب برسند.

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری امید جزو سه شرکت بزرگ چند رشته‌ای کشور در زمینه‌ های معدنی و صنعتی است، اظهار داشت:  با مقاله نوشتن و سیاست گذاری غلط به نتیجه درست نمی‌رسیم.

مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با بیان اینکه کویرتایر یک نمونه عالی از شرکت‌های دانش بنیان است، ادامه داد: کویر تایر از جمله شرکت‌های تابعه امید است که همکاری عالی با این هلدینگ دارد.

وی افزود: اگر مسائل محوری منطقه را رفع  کنیم و شرکت‌های دانش بنیان را فعال و ایجاد اشتغال کنیم می‌توانیم کشور اول منطقه باشیم.

مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با بیان اینکه از نخبگانی که با فرآیند صحیح انتخاب شوند حمایت می‌کنیم، افزود: همچنین در کسب و کارهای علمی که بتوانیم در آن سهامدار باشیم با کمک کویرتایر حاضر به سرمایه گذاری هستیم.

  ارتباط با محافل علمی از عوامل موفقیت کویرتایر بوده است 

مدیرعامل شرکت کویرتایر نیز در این مراسم با بیان این سوال که چرا جامعه ما باید کم برخوردار باشد در حالی که  انسان‌های هوشمند و توانا در کشور کم نداریم گفت: باید دید مشکل کار کجاست. به نظر من حلقه مفقوده این چراها این است که نتوانسته‌ایم ایده و علم را به ثروت تبدیل کنیم.

سید محمدحسین زینلی با اشاره به اینکه دانشمندان ایرانی در جهان کم نیستند افزود: ارتباط با محافل علمی از عوامل موفقیت کویرتایر بوده است و طی این سالها از افراد فرهیخته در این شرکت استفاده کرده‌ایم و کمیته نوآوری در شرکت کویر تایر  فعال است. در این کمیته از دانشگاه‌ها کمک گرفتیم که باعث شده تا در بین شرکت‌های تولید لاستیک کشور پیشرو باشیم.

بیشتر بخوانید   ۴۳ سایت ارتباطی در روستاهای خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

 سرمایه گذاری در خراسان جنوبی به خوبی جواب می‌دهد

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: استان خراسان جنوبی دارای ۶ پدر علم شناخته شده کشور از جمله پدر علم جغرافیا، ارتباطات، تعلیم و تربیت، سم شناسی، تاریخ معاصر و تاریخ مطبوعات است.

 سعید احمدی زاده با بیان اینکه خراسان جنوبی امن‌ترین استان کشور است گفت:‌ قطعا سرمایه گذاری دولت و سایر سرمایه‌گذاران در استان به واسطه امنیت و منابع ارزشمند انسانی به خوبی جواب می‌دهد.

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح احمدی روشن با هدف ارتباط نخبگان با صنعت و جامعه شکل گرفته  است بیان کرد: در این طرح تیم نخبگان طی ۹ ماه با راهبری استاد راهبر یک مسئله را از صنعت و جامعه رفع می‌کنند.

وی افزود: امسال ۱۱ طرح در استان مصوب شده که ۴ طرح با مشارکت شرکت کویرتایر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۷

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها