شعله های گاز امیدبخش مرزبانان خراسان جنوبی درنقطه صفرمرزی با کشور افغانستان شد

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اتمام گازرسانی به پاسگاه ها و برجک های مرزی در شهرستان های سربیشه و درمیان خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران ” ، رحمان محمودی در تشریح این خبر گفت: با یاری پروردگار و تلاش همکاران و در ادامه خدمت رسانی به مردم شریف استان با بهره‌برداری از‌ پروژه گازرسانی به پاسگاه های مرزی شهرستان‌های سربیشه و درمیان، تمامی پاسگاه ها و برجک های مرزی این شهرستان ها تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: امروز احساس غرور و افتخار همکاران شرکت گاز و همچنین خوشحالی مرزبانان غیور کشور عزیزمان برای بهره مندی از نعمت ارزشمند گاز طبیعی در هوای بسیار سرد نقطه صفر مرزی ، دیدنی و توصیف ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: در ادامه نهضت گازرسانی و برای آسایش بیشتر مرزبانان عزیز، هم اکنون ۱۶ پاسگاه و ۱۸ برجک مرزی در استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به شهرستان های مرزی استان خراسان جنوبی نیز گفت: در استان خراسان جنوبی ۴ شهرستان با کشور افغانستان مرز مشترک دارند و تمامی ۱۲ شهر ۷۲۵ روستا در این شهرستان ها از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

محمودی گازرسانی به مناطق مرزی را خدمت زرین شرکت گاز برشمرد و تصریح کرد: گازرسانی به مناطق مرزی، موجب جلوگیری از مهاجرت، جلوگیری از قاچاق سوخت مایع و افزایش امنیت می شود.

ساره گیوکی

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۱۱ گروه جهادی نوروز۱۴۰۱میهمان استان خراسان جنوبی است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها