آماده باش نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان بشرویه

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بشرویه گفت:با توجه به زمین لرزه های متوالی در این شهرستان، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق در حال آماده باش قرار دارند.

به گزارش” پیام خاوران ”  مهندس نیازمند از آماده باش پرسنل مدیریت توزیع برق شهرستان بشرویه همزمان با زمین لرزه های چند روز اخیر این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به محض اعلام وقوع زمین لرزه نیروهای عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان بشرویه با تجهیزات فنی به سرعت به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بشرویه سرویس شبکه روشنایی و تامین برق چادرهای اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده را از جمله اقدامات صورت گرفته توسط اکیپ های اعزامی به نقاط مختلف شهرستان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه قطعی برق بر اثر زلزله در شهرستان رخ نداده و شبکه های برق در وضعیت پایداری قرار دارند.

وی با بیان اینکه همچنان نیروهای توزیع برق شهرستان در حال آماده باش هستند، گفت: از مردم عزیز شهرستان تقاضا می شود از نزدیک شدن به تیرهای برق در هنگام وقوع زلزله خودداری کرده و هرگونه حادثه از جمله پارگی سیم، قطعی برق و مشکل در شبکه های برق را به مرکز اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان(۱۲۱) اطلاع دهند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توقیف خودروی حامل دام بدون مجوز بهداشتی حمل در خوسف

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها