کویرتایر؛ مزین به شهید گمنام شد

همزمان با سالروز شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) ،شرکت کویرتایر یک شهید گمنام در آغوش کشید وعطر وبوی شهادت فضای این مجموعه عظیم صنعتی را عطر آگین کرد.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت کویرتایر؛ در این مراسم شکوهمند که با حضور مسئولان استانی،فرماندهان نظامی و انتظامی،همشهریان و خانواده بزرگ کویرتایر برگزار شد پیکر این شهید والامقام در مقبره آماده شده به خاک سپرده شد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر در این مراسم با مخاطب قراردادن روح بلند شهید اینگونه آغاز سخن کرد:سلام بر تو که امروز تو میزبان هستی و ما بر سر سفره تو نشسته ایم و اگر جمهوری اسلامی و نظام مقدس ما اقتداری دارد در گرو خون تو و رزمندگان  همانند توست.

سلام بر تو که تا لحظات آخر برای آرمان های انقلاب از گران ترین چیز زندگی که همانا جان است ،گذشتی و از اخلاص تو و همرزمانت همه ناخالصی ها و شرارت ها  از سر این ملت دفع شد و سلام بر تو که همچون مادر شهیدان ،حضرت فاطمه زهرا(س) مظلوم و گمنامی.

مهندس سیدمحمدحسین زینلی در بخشی از بیاناتش ضمن اشاره به تقارن ها و مناسبت های امروز خاطرنشان کرد: امروز روز شهادت مادر شهداست و تشییع این شهید در چنین روزی است که قطعا” حضرت زهرا(س) امروز بجای مادرش،مادری می کند.

وی که  شخصا تدفین پیکر مطهر شهید را به انجام رسانده بود با اشاره به یکی از عبارت های وارده درخصوص تلقین گفت: معمولا در یکی از عبارتهای تلقین می گویند فلان پسر فلان،که امروز تنها به این واژه اکتفا شد که عبدالله ابن عبدالله(بنده خدا فرزند بنده خدا) که اوج گمنامی و غربت شهید را بر ما هویدا می کند.

مدیرعامل شرکت کویرتایر بیان کرد: امروز جوان ۲۶ ساله ای را در قامت طفل کوچکی به خاک سپردیم که در حقیقت نماد استحکام و پایداری ملت ایران است.

بیشتر بخوانید   صدور 1565 پایگاه مجوز دار جمع آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی/زکات فطریه تنهابه صندوق‌های دارای مجوز پرداخت شود

وی در ادامه جانمایی یادمان شهید گمنام در وروردی کارخانه را عهد و میثاق روزانه  با شهید عنوان کرد و گفت: ما هر صبح و شام چشمان پرسشگر شهید را ناظر بر اعمال خود میدانیم که اگر عنایت شهیدان نباشد در روز قیامت در مقابل شان سر افکنده و واقعا شرمنده و مدیون شهدا  خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت کویرتایر تنها راه خودکفایی،اشتغال و استقلال اقتصادی کشور را عهد و پیمان با خون شهدا دانست و اذعان نمود: همانطور که شهدا در راه تمامیت ارضی و استقلال ملی میهن مان خون دادند ما نیز باید در جبهه اقتصادی با تمام وجودمان سعی و کوشش نماییم.

مهندس سیدمحمدحسین زینلی در پایان سخنانش ضمن تشکر از حضور قدرشناسانه و پرشور شرکت کنندگان  در مراسم گفت: از مدتها قبل منتظر حضور این شهید در کارخانه کویرتایر بودیم تا اینکه امروز این انتظار بسرآمد.

امیدواریم به برکت حضور این شهید بهترین عنایات الهی شامل این جمع و این واحد صنعتی گردد.

این شهید گمنام که ۲۶ سال سن دارد سال ۶۲ در عملیات والفجر ۲ در منطقه عملیاتی مهران به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها