واجدین شرایط حج ۱۴۰۲ مدارک خود را به روزرسانی و تکمیل کنند

سازمان حج و زیارت خراسان جنوبی از واجدین شرایط تشرف به حج ۱۴۰۲ خواست مدارک و اطلاعات خود را به روزرسانی و تکمیل کنند.

به گزارش “پیام خاوران” سازمان حج و زیارت استان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان می‌رساند، بر مبنای مذاکرات مقدماتی و پیش‌بینی صورت گرفته و به حسب ظرفیت تخصیصی به جمهوری اسلامی ایران، گروه‌های اشاره شده در اولویت اعزام به حج تمتع سال آتی قرار دارند و لازم است در سامانه Reserve.haj.ir اطلاعات خود را به روزرسانی و برای تکمیل مدارک خود بویژه تهیه گذرنامه دارای اعتبار اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه جامعه هدف (مشمولین تشرف) اولویت اول شامل افرادی است که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوط را واریز کرده‌اند، اما به دلیل لغو حج در آن سال موفق به تشرف نشدند و تاکنون نیز انصراف نداده‌اند که درصورت عدم مراجعه این افراد، برای تکمیل ظرفیت خالی کاروان ها، اولویت‌های بعدی فراخوان خواهند شد.

در این اطلاعیه آمده است اولویت‌های بعدی شامل تمامی دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۵/۱۲/۲۹، دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۱/۳۱ است که نام نویسی از این اولویت‌ها صرفاً به منظور تکمیل ظرفیت خالی در کاروان‌های اعلامی خواهد بود که لازم است این افراد نیز قبل از نام‌نویسی، با مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir، نسبت به تکمیل اطلاعات خویش و اخذ کدرهگیری اقدام نمایند.

اولویت چهارم هم با دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا تاریخ ۱۳۸۶/۰۲/۳۱ و اولویت پنجم دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع ازتاریخ ۱۳۸۶/۰۳/۰۱ به بعد بصورت روزشمار و صرفاً تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح هر استان است.

تمامی ودیعه‌گذاران باید قبل از نام نویسی در کاروان در خصوص مراجعه به سامانه Reserve.haj.ir و تکمیل اطلاعات خود و اخذ کد رهگیری اقدام کنند، در غیراینصورت امکان انتخاب کاروان و نام نویسی در آن را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید   تشکیل هیات منصفه جرم سیاسی در تمام مراکز استان‌ها

متقاضیان اعزام برای سفر حج تمتع سال ۱۴۰۲ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ باشند.

اطلاعیه تکمیلی ثبت نام از واجدین شرایط در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها