برگزاری میز خدمت شرکت توزیع برق در محل نمازجمعه شهرستان بیرجند

همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت و به منظور پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات شهروندان، میز خدمت شرکت توزیع برق استان با حضور مدیر عامل این شرکت و مدیر توزیع برق شهرستان بیرجند در محل نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش ” پیام خاوران ” به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی؛ مهدی دادگر ضمن تبریک روز نهم دی ماه که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، اظهار داشت: به منظور رسیدگی به درخواست ها و پیگیری مشکلات شهروندان میزهای خدمت شرکت توزیع برق در تمامی شهرستان ها همزمان با مرکز استان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان با تاکید بر پاسخگویی و ارائه راهنمایی های لازم به مراجعین، افزود: شرکت توزیع برق استان به منظور تکریم ارباب رجوع و رفع دغدغه های مردم عزیز در حوزه برق در تمامی برنامه های میز خدمت که در استان برگزار شده حضور داشته است.

وی برپایی اینگونه میزهای خدمت به منظور رفع مشکلات و ارتباط چهره به چهره با مردم را ضروری دانست و گفت: اکثر درخواست ها و سوالات مطرح شده درخصوص درخواست امتیاز برق و روشنایی معابر بوده است که در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   نقشه راه موفقیت جوانان ما در مسجد و حول محور بسیج است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها