تفاهم شهرداری بیرجند و آبفای خراسان جنوبی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: شهرداری بیرجند و آبفای خراسان جنوبی در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان تفاهم کردند.

به گزارش “پیام خاوران” صبح امروز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با شهردار، رئیس و عضو شورای شهر بیرجند در شورا با محوریت پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با بحث آسفالت حفاری‌های این شرکت دیدار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند در این جلسه با طرح مباحث مربوط به فعالیت‌های مشترک شرکت آب و فاضلاب و شهرداری برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به شهروندان گفت: این جلسه با هدف تعامل و تفاهم فیمابین شهرداری و آب و فاضلاب برای اجرای آسفالت حفاری‌های صورت گرفته در سطح شهر توسط آبفا است.

رضا حسنی‌صفت اظهار داشت: شهرداری بیرجند با اجرای آسفالت نوارهای حفاری سطح شهر که توسط شرکت آب و فاضلاب صورت می پذیرد علاوه بر بالابردن کیفیت آسفالت، سرعت بیشتری نیز به این امر می‌بخشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه ضمن تشکر از حجم بالای آسفالتی که توسط شهرداری در سطح شهر صورت می‌پذیرد از همراهی شورای شهر و شهرداری تقدیر کرد.

امامی با اشاره به آمادگی همکاری و تعامل با شهرداری اظهار داشت: حفظ و صیانت از آسفالت یکدست شهر و عدم ایجاد دست انداز در محدوده‌های مورد نظر از وظایف این شرکت است.

شهردار بیرجند نیز در ادامه عنوان کرد: برای رفاه حال شهروندان در زمینه آسفالت حفاری‌های شرکت آبفا در سطح شهر وارد عمل می‌شویم تا علاوه بر ارتقاء کیفیت و انجام درست کار، سرعت بیشتری نیز به این امر بخشیده و نارضایتی‌ها را به حداقل می‌رسانیم.

مهدی بهترین با اشاره به دید مثبت شهرداری اذعان داشت: هدف اصلی از بهسازی معابر خیابان مدرس علاوه بر زیباسازی منظر و فضای سبز شهری، قطع سه انشعاب آب شرب است که در نهایت همراهی شهرداری و آبفا به نفع شهروندان این شهر است.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی جایگاه سوم کشور در طرح امداد و نجات نوروزی کسب کرد

وی شکاف آسفالت بعد از چند ماه از اجرای آسفالت جدید را متاسفانه باعث ایجاد بدبینی در ذهن مردم دانست.

مرتضی یزدانشناس مشکل موجود را ترمیم بدون کیفیت حفاری‌های آب و فاضلاب عنوان کرد که در کنار طولانی شدن زمان اجرای آسفالت، باعث نارضایتی عده زیادی از شهروندان از عملکرد مدیریت شهری شده است.

وی همچنین  خواستار همکاری بیشتر بین شهرداری و آبفا به جهت رسیدن به درصد بالاتری از سطح رضایتمندی مردم شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها