شیفت ایثار در ۱۰ کارخانه خراسان جنوبی برگزار شد

 جانشین سپاه انصارالرضا(ع)استان خراسان جنوبی گفت: رزمایش شیفت ایثار در کارخانه کویرتایر و همزمان با سراسر استان در۱۰کارخانه برگزارو ۲ هزارنفرکارگر مشارکت کردندکه عواید آن در راستای کمک به محرومین هزینه  می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” سردار سرتیپ پاسدار علیرضا یوسفی صبح امروز در این مراسم که همزمان با هفتمین روز به خاکسپاری شهید گمنام در این کارخانه و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با رمز “جان فدا” برگزار شد اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شعار خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت را همگانی کنید، این مهم اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به تاکیدات معظم له در زمینه تبلیغ و ترویج فعالیت‌های جهادی و نیز تحسین و تجلیل از جهادگران در مقاطع گوناگون امروز شاهد آن هستیم که گروه‌های جهادی در راستای کمک به محرومین و خدمات رسانی‌های متنوع روز به روز رشد کرده و با خودسازی و بالندگی چشمگیر و شگرف خودکارآمدی خود را به عنوان بازوان قابل اتکای انقلاب به منصه ظهور گذاشتند.

جانشین سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا گروه‌های جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات تبلوری از گفتمان خدمت تخصصی را در فعالیت‌های جهادی در جامعه هدف نهادینه کرده که به نوعی تداعی کننده بلوغ جریان جهادی با رویکرد تخصصی در فضای تولید است تا با نگاه رفع مشکلات تولید نسیمی از امید آفرینی را در خانواده تولید محقق کنند.

یوسفی اظهار داشت: در این زمینه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان رزمایش جهادگران فاطمی و حیدریون تولید را از تاریخ ۹ دی ماه لغایت ۱۶ دی ماه  را برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری ۷۰ برنامه  در این هفته بیان کرد: محوری‌ترین برنامه‌ها غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، میز خدمت در شهرک‌های صنعتی، شیفت ایثار در واحدهای تولیدی، اعزام گسترده گروه‌های جهادی محرومیت زدایی، دیدار با خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران، توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام سفیران تولید، بازدیدهای علمی، اجرای طرح خود حفاظتی واحدها؛ برگزاری جلسه اخوت کارفرمایی و کارگری؛ برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از برترین‌های بسیج کارگری خواهد بود.

بیشتر بخوانید   هیچ بیماری خطرناک تر از تفکر سرمایه‌داری لیبرالی نیست

جانشین سپاه  انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در رزمایش حیدریون تولید ۷۵ گروه جهادی که ۳۰ گروه جهادی تخصصی کارگری در راستای رفع موانع تولید و ۴۵ گروه کارگری با موضوعات رفع محرومیت زدایی و عمرانی و خدماتی ایفای نقش خواهند کرد و برنامه استانی هم ۱۵ دی ماه در روستای حاجی آباد بیرجند برگزار  می‌شود.

سردار یوسفی افزود: عواید شیفت ایثار و کمک مدیران واحدهای تولیدی و کمک پایگاه‌های بسیج کارگری و کارخانجات در قالب ۴ هزار و ۶۷۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توضیح خواهد شد و کمک‌های دیگری از جمله کمک به ساخت منازل محرومین نیز انجام می‌شود.

در رزمایش شیفت ایثار که امروز در کارخانه کویرتایر برگزار شد اشرفی مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی، سرهنگ خراسانی فرمانده بسیج سپاه بیرجند، فرزند سردار شهید برونسی، حسینی رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی و رئیس سازمان بسیج کارگری استان خراسان جنوبی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها