احداث المان جهادگران آسمانی در نهبندان به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها

رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی از احداث المان جهادگران آسمانی در نهبندان به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی هنری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از احداث المان در یکی از میادین شهر نهبندان با نام جهادگران اسمانی به یاد ۵ جهادگر آسمانی این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد:  جهادگران آسمانی عزیزانی هستند که در حین مأموریت جهادی و در حین خدمت رسانی به مردم مناطق محروم بر اثر حادثه به رحمت خدا رفته‌اند و چون در مسیر خدمت به مردم بوده‌اند مطمئناً در پیشگاه الهی اجر شهید خواهند داشت.

رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۳۸۱، این ۵ جهادگر نهبندانی در مسیر بازگشت از خدمت رسانی نقاط محروم در سانحه تصادف آسمانی می شوند.

هنری گفت: جهادگر محمد خراسانی از سرایان و جهادگران علیرضا پروانه، محمد رضا سبزه بین، پژمان هاشمی، حبیب فرزانه و رحمت شیرین از شهرستان نهبندان هستند.

وی افزود: بعد از گذشت ۲۰ سال در حال حاضر با کمک بسیج سازندگی استان و شهرداری نهبندان، المان یادبودی از این ۵ جهادگر که سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور پیگیر اعلام درجه رفیع شهادت آن ها است؛ ساخته شده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون حدود ۵۴ نفر در کشور شناسایی شده‌اند که شش نفر مربوط به خراسان جنوبی هستند.

هنری اظهار کرد: این یادمان به صورت سازه ای در میدان با ۲۰۰ متر زیربنا از تصاویر این ۵ جهادگر در قاب پنجره ای مدل سازی شده است.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آغاز فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی/احتمال آبگرفتگی معابر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها