حضور ۱۸۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانه خراسان جنوبی

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۴۵ خودرو نیمه سنگین و ۱۱۹ خودرو سنگین مشغول فعالیت‌های راهداری هستند و از این تعداد ۱۸۳ خودرو در طرح زمستانه مشغول فعالیت هستند.

به گزارش “پیام خاوران” حسین سپاهی صبح امروز در بازدید واحد نقلیه و ماشین آلات اداره کل حمل و نقل و راهداری خراسان جنوبی از فعالیت بیش از ۴۴ هزار ساعت کارکرد ماشین آلات این اداره کل در سطح استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۴۵ خودرو نیمه سنگین و ۱۱۹ خودرو سنگین مشغول فعالیت‌های راهداری هستند.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در این مدت ۲ هزار و ۴۲۷ مورد تعمیرات بر روی ماشین آلات انجام و بیش از ۱۱ هزار قطعه انواع لوازم یدکی برای راه‌اندازی ماشین آلات خریداری شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت فعالیت ماشین آلات سنگین این اداره کل ۴۴ هزار و ۲۵۰ ساعت بوده که در سطح استان مشغول انجام وظایف محوله و خدمات رسانی بوده‌اند.

سپاهی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات، بازسازی ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام و تعمیر و راه‌اندازی تعداد دیگری از ماشین آلات متوقف نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به طرح راهداری زمستانی و استقرار ۱۸۳ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در سطح استان یادآور شد: در قالب این طرح ۲۳۲ راهدار و ۳۳ باب راهدارخانه مشغول خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای و هم استانی‌ها هستند.

سپاهی تاکید کرد: از ابتدای این طرح تا کنون با توجه به ورود چندین سامانه بارشی به استان حدود ۳ هزار و ۷۳۰ کیلومتر از محورهای استان توسط ماشین آلات راهداری و راهداران استان بازگشایی و نمکپاشی شده است.

بیشتر بخوانید   فعالیت 8 تیم برفروبی و راهداری در محورهای استان خرسان جنوبی

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و امکان بارندگی‌های پیش رو در استان تجهیزات راهداری و راهداران به صورت شبانه روزی و آماده باش هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها