آماده باش ۳۴ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع برق خراسان جنوبی درشرایط ناپایدار جوی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال بارش باران و برف در نقاط مختلف استان، نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش ” پیام خاوران “، مهندس منصوریان از آماده باش ۳۴ اکیپ عملیاتی این شرکت به همراه ۳۳ دستگاه خودرو سبک و ۱۷ دستگاه خودرو سنگین در سراسر استان خبر داد و افزود: هدف از اعلام آماده باش به واحدهای فنی و عملیاتی حفظ پایداری شبکه های برق در شرایط ناپایدار جوی حاکم بر استان در چند روز آینده می باشد.

وی بر تشکیل فوری کمیته های بحران و پدافند غیر عامل در شرکت تاکید و افزود: از کلیه مدیران در شهرستان ها تقاضا می شود نسبت به کنترل تجهیزات فنی و خودرویی و اعزام اکیپ های عملیاتی به همراه تجهیزات مناسب در صورت بروز کوچک ترین مشکل در شبکه های برق اقدام نمایند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی بیان کرد: تا این لحظه شبکه های برق در سراسر استان خراسان جنوبی در وضعیت پایدار قراردارند و هیچ گونه مشکلی در تامین برق پایدار و باکیفیت وجود ندارد،

وی ادامه داد: از همشهریان و هم استانی های گرامی تقاضا می شود ضمن رعایت نکات مدیریت مصرف به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی در این روزهای سرد، به نکات ایمنی نیز توجه داشته و هرگونه خاموشی، جابه جایی و سقوط پایه برق براثر طوفان و سیل، آسیب به شبکه ها و ترانس های برق و …. را به شماره تلفن ۱۲۱ (مرکز فوریت های برق استان) به صورت شبانه روزی گزارش نمایند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   موزه‌دار خراسان جنوبی عنوان موزه‌داران برتر کشور را کسب کرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها