مدارس ابتدایی خراسان جنوبی با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تأخیر یک ساعته در شروع کار مدارس ابتدایی استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سیدعلیرضا موسوی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه امتحانی مدارس متوسطه اول و دوم از هفته آینده بدون تغییر خواهد بود و در دوره ابتدایی نیز مدارس شیفت صبح با یک ساعت تأخیر از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز به‌کار خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امتحان امروز چهارشنبه بر اساس برنامه‌ای که در روزهای آتی از سوی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دستور استاندار مبنی بر  شروع کار ادارات با دو ساعت تاخیر افزود: در دوره ابتدایی نیز مدارس شیفت صبح با یک ساعت تأخیر از ساعت ۸:۳۰ صبح  آغاز به‌کار خواهند کرد و  مدارس نوبت عصر دوره ابتدایی نیز ساعت ۱۲ ظهر آغاز به‌کار کرده و یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه از هفته آینده بخش اداری آموزش و پرورش نیز طبق دستور استاندار، با دو ساعت تأخیر آغاز به‌کار می‌کنند، تصریح کرد: امتحانات مدارس متوسطه اول و دوم به جز امروز مطابق برنامه امتحانی اعلام شده از سوی مدارس برگزار خواهد شد و تغییری در برگزاری آن نخواهیم داشت.

کاهش ساعت کاری ادارات استان تا پایان بهمن‌ماه

با دستور استاندار خراسان جنوبی با ورود موج جدید سرما و افزایش گاز مصرفی و لزوم مدیریت و کنترل مصرف انرژی از روز شنبه ۲۴ دی‌ماه تا پایان بهمن‌ماه امسال شروع ساعت کاری سازمان‌ها، ادارت، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی، بانک‌ها به استثنای مراکز امدادی، خدمت‌رسان و مراکز درمانی با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

همچنین به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان صرفا یک شعبه از هر بانک در مرکز استان و شهرستان‌ها دایر خواهد بود.

بیشتر بخوانید   زلزله ۴.۱ ریشتری سربیشه در خراسان جنوبی را لرزاند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها