خدمات رسانی به ۷۶۰ خودرو و ۱۶۰۰ نفر از کاربران جاده ای خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  گفت: راهداران مستقر در محورهای استان در ۲روز گذشته به ۷۶۰ خودرو و ۱۶۰۰ نفر از کاربران جاده ای امداد رسانی کرده اند.

به گزارش  ” پیام خاوران “ ، اسداله جلال زاده، شامگاه پنج شنبه در بازدید از  مرکز اطلاعات راههای استان با اشاره به شروع بارش برف و باران در استان از روز سه شنبه  اظهار داشت: در همه شهرستان ها شاهد نزولات جوی بوده ایم  که با توجه به برنامه ریزی انجام شده و آمادگی کامل عوامل راهدار، بلافاصله، نسبت به اجرای عملیات برفروبی و نمکپاشی در طول راههای برفگیر اقدام شد.

وی افزود: ۱۹۶ دستگاه ماشین‌آلات نیمه‌سنگین و سنگین از جمله برف‌روب، لودر، گریدر و شن و نمک پاش با همکاری ۲۲۶ نیروی راهدار عملیات پاکسازی محورهای استان را انجام داده‌ و همچنان نیز در حال خدمت رسانی در محورهای روستایی استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  ادامه داد: در پی عملیات برفروبی  در دو روز گذشته، در سطح محورهای استان  ۵۴۰۰ کیلومتر راه برف‌روبی و ۴۸۰۰ تن شن و نمک مصرف شده است.

جلال زاده تصریح کرد: راهدارن مستقر در محورهای استان در این مدت به ۷۶۰ خودرو و ۱۶۰۰ نفر از کاربران جاده ای امداد رسانی کرده اند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری با تجهیزات کامل در جاده‌ها آماده‌باش هستند خاطر نشان کرد: شماره تلفن گویای ۱۴۱ و همکاران مستقر در مرکز مدیریت راه‌های استان به‌طور ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌ رسانی وضعیت جاده‌های استان است.

انتهای پیام/*

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   2000 کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان نهبندان تسطیح شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها