مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی:پرداختن به مشکلات و کمبودهای خراسان جنوبی یکی از وظایف رسانه‌ها است

مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی گفت: پرداختن به مشکلات و کمبودهای استان یکی از وظایف رسانه‌ها است و نباید این موضوع مهم در حاشیه قرار بگیرد و مسائل حاشیه‌ای در راس تیترهای رسانه‌های استان باشد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، محمدرضا براتی درمیان شامگاه پنج شنبه بمناسبت روز بسیج رسانه با حضور در دفتر سازمان بسیج رسانه استان خراسان جنوبی از نزدیک با فعالیت های این مجموعه آشنا شد و با مدیر و پرسنل این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی اظهار داشت: خبر یک امانت است و باید بدون کم و کاست و در اولین فرصت به مخاطب منتقل شود.

مشاور رسانه‌ای استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه ۲۱ دی به مناسبت سالگرد شهادت اسوه برجسته عرصه رسانه خبرنگار شهید غلامرضا رهبر، خبرنگار صداوسیما در دوران دفاع مقدس، روز بسیج رسانه نام گرفته است، افزود: اقدامات حرفه‌ای و اثرگذار مجموعه بسیج رسانه استان قابل تحسین است؛ جلسات رسانه‌ای که این مجموعه برای توسعه استان برگزار می‌کند بسیار مفید و ارزشمند می‌باشد.

وی با بیان اینکه در راس مجموعه بسیج رسانه استان دو‌ مدیر توانمند رسانه‌ای حضور دارند، افزود: ورود مجموعه بسیج رسانه برخی از چالش‌ها و مشکلات بزرگ استان را حل می کند.

مشاور استاندار خراسان جنوبی رسانه را یکی از فاکتورهای رشد و توسعه اقتصادی عنوان کرد.

براتی بیان داشت: امروز دشمنان از ابزار رسانه برای رسیدن به اهداف خود به بهترین نحو استفاده می کنند و حتی برای ضربه به جمهوری اسلامی لحظه ای از این ظرفیت دریغ نمی کنند.

وی تاکید کرد: استاندار تاکید دارد که رسانه‌ها می‌توانند بدون هیچ محدودیتی به اقدامات دولت و معایب دستگاه‌های اجرایی بپردازند و کمبودهای دستگاه‌های اجرایی را با در نظر گرفتن انصاف، منعکس کنند.

انتهای پیام/

 

بیشتر بخوانید   ۱۲۳میلیاردتومان اعتبارات توازن ملی در بخش راه خراسان‌جنوبی اختصاص می یابد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها