دولت قبض برق مشترکین غرب خراسان جنوبی را پرداخت می‌کند

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس با بیان اینکه طرح مطالعاتی نزدیکترین خط انتقال گاز برای جبران افت فشار گاز به خراسان جنوبی انجام شده است گفت: قبض برق این دوره از مشترکان شهرستان‌های غرب استان را وزارت نفت پرداخت می‌کند.

به گزارش “پیام خاوران” حجت‌الاسلام مجید نصیرایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به دیدار و گفتگوی خود با وزیر نفت اظهار داشت: در دیداری که با وزیر نفت داشتیم نکات خوب و مهمی از مشکلات مردم خراسان جنوبی به ویژه غرب استان و شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان مطرح کردیم.

وی گفت: در این دیدار مطرح شد در  چند وقت اخیر با توجه به سردی هوا و کاهش افت فشار گاز مردم ما سختی‌های زیادی را تحمل کردند که باید با توجه به گرفتاری‌های مردم فکری برداشته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی گاز دچار افت فشار می‌شود مردم برای جلوگیری از سرما خود را به  وسیله وسایل برقی گرم می‌کنند که باید مجموعه وزارت نفت کمک کند تا به هر نحوی افزایش در پرداخت قبوض جبران شود‌.

نصیرایی ادامه داد: در این دیدار مقرر شد پس از تایید فرمانداران و ادارات گاز شهرستان‌های غرب استان قبض برق این دوره از مشترکین که گاز منازل آنها به دلیل افت فشار شبکه قطع شده توسط وزارت نفت پرداخت شود.

وی بیان کرد: در کنار این موضوع از آنجایی که این روزها مردم گرفتاری‌های زیادی را تحمل میکنند و ما هم نمی‌خواهیم کام مردم را تلخ کنیم اما می‌دانیم که بخش بزرگی از این گرفتاری  به دلیل بی تدبیری و کم کاری‌هایی بوده است که در گذشته رخ داده اما امروز مدیران در استان خراسان جنوبی پای کار هستند و شبانه روزی کار می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ضمن عذرخواهی از مردم استان خراسان جنوبی به ویژه مردم غرب استان ادامه داد: در دیدار وزیر ضمن گلایه از این وضعیت خواستار توجه بیشتر و رفع سریع‌تر این مشکل شدیم.

بیشتر بخوانید   از سوی شرکت سیمان باقران اتفاق افتاد: پاسخ "سباقر" به سهامداران +سند

نصیرایی بیان کرد: وزیر در پاسخ به این گلایه‌ها گفت “در جلسه‌ای که در استانداری خراسان رضوی داشتیم اعلام شد یک خط کمکی برای انتقال گاز به این استان اختصاص دهیم و همین جا اعلام می‌کنیم آمادگی داریم این خط انتقال را برای خراسان جنوبی هم محقق کنیم و نزدیکترین نقطه به این استان گاز را وصل کنیم تا افت فشار گاز جبران شود و اگر مدیران استان شما به ما اعلام کنند ما آمادگی داریم هرمیزان هزینه هم داشته  باشد را تقبل می‌کنیم”.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ ادامه داد: در تماسی که با مدیران گاز استان خراسان جنوبی نیز داشتم صحبت وزیر نفت را منتقل کردم که گویا مطالعات دو خط انتقال انجام شده و مقرر شد برای وزارت نفت ارسال شود. از سویی دیگر استاندار هم نسبت به این موضوع پیگیری کنند تا به زودی خط انتقال گاز برای جبران افت فشار به استان خراسان جنوبی شروع شود.

انتهای پیام/ ۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها