۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه مناطق روستایی سربیشه اختصاص یافت

نماینده شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه مناطق روستایی سربیشه خبر داد و افزود: این اعتبار بعد از سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به این شهرستان اختصاص یافت.

مصطفی نخعی در گفتگو با “پیام خاوران” با اشاره به سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم اظهار داشت: سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور به شهرستان سربیشه خوشبختانه برکات خوبی داشت.

وی با بیان اینکه بعد از جریان این سفر پیگیری‌هایی مستمری که به همراه استاندار داشتیم مقرر شد ۲۰۰ میلیارد تومان برای شهرستان سربیشه اختصاص یابد افزود: این مبلغ برای توسعه مناطق روستایی شهرستان سربیشه است چرا که این شهرستان در بخش‌هایی از قبیل آب، راه روستایی؛ سرویس مدارس، شغل و تسهیلات برای نهاده‌های دامی مشکلاتی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: با مساعدت نهاد ریاست جمهوری مقرر شد تا سقف ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرستان سربیشه اختصاص یابد که امید است با تخصیص به موقع و پیگیری‌های دیگر بتوانیم هرچه زودتر این مبلغ واریز شود تا روند توسعه این شهرستان شتاب گیرد.

نخعی در پاسخ به مشکلات کاهش افت فشار گاز هم اکنون در شرق کشور افزود: باید دولت با انتقال خط لوله یازدهم و هفتم که در چهارچوب برنامه هفتم توسعه نیز است اقدام کند.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ظرفیت صندوق توسعه ملی در آبرساني به روستاهاي فاقد آب شرب، مورد توجه باشد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها