اروپایی ها پاسخ قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمانهای تروریستی را دریافت خواهندکرد

امام جمعه بیرجند به اقدام اخیر اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی اشاره کرد و گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به تعبیر امام علی(ع) دژهای مستحکمی برای حفاظت از جان، ناموس و مال مردم هستند.

به گزارش ” پیام خاوران ”  آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه که در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند  اقامه شد با تبریک میلاد امام محمدباقر(ع) اظهار داشت: اروپایی‌هایی که تروریست‌ها و منافقینی را که ۱۷ هزار نفر از ملت ایران را به شهادت رساندند، حمایت می‌کنند و پناه دادند و داعش را برای نابودی مسلمانان و کشورهای اسلامی ایجاد کردند اکنون متصدی حقوق بشر شده‌اند و سپاه را تروریست می‌نامند و اینها را همین انسان‌های بی‌عرضه داخلی پرو کردند که جرأت این کار را پیدا می کنند.

وی با اشاره به فرار رسیدن ماه رجب و تقارن آن با دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: اروپایی‌ها همچون گذشته پاسخ این اقدام خود را دریافت خواهند کرد اما مایه تأسف است که انسان های خودشان را اینقدر ارزان می فروشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهارکرد : صهیونیست‌ها بدترین دشمن اسلام و بشریت هستند برای هر یک از پیامبران کارگروه تشکیل دادند در مورد امام باقر(ع) گفتند انسانی به این همه علم و معرفت نبوده است.

امام جمعه بیرجند ، گفت: شما مردم عزیز جایگاه ما قبل از انقلاب را به خاطر بیاورید که خیلی موجب شرمندگی است چون در حالی که قرآن با صراحت می فرماید بیگانگان حق دخالت در امور مسلمین ندارند اما در آن دوران بر همه امور ملت ایران حکومت داشتند و درآمدهای کشور را غارت و چپاول می‌کردند و از ایران حق توحش می‌گرفتند!

وی به قانون کاپیتولاسیون و شکنجه بهترین انسان‌ها در زندان های دوران پهلوی اشاره کرد و افزود: باید امروز نوجوانان و جوانان شرایط ایران قبل از انقلاب اسلامی را مطالعه کنند تا بدانند کشور در چه وضعیتی قرار داشت.

بیشتر بخوانید   هوای خراسان جنوبی گرد و خاکی می‌شود

آیت الله عبادی در ادامه مطالعه دوران حین انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های پس از پیروزی آن را مورد تأکید قرار داد و گفت: دوران قبل، حین و بعد از انقلاب سه فصل جداگانه نیست بلکه این‌ها یک سنت است یعنی هر انسان و جامعه و مردمی در گرو نوع عمل‌شان هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به مضمون حدیثی مبنی بر اینکه هر جامعه‌ای هر حکومتی که دارد شایسته همان حکومت است، تصریح کرد: ما در هر جایگاهی که قرار داریم مسئول کارها، عمل و سکوت‌مان هستیم و در سرنوشت جامعه نقش داریم لذا باید احساس مسئولیت کنیم و از این اصل نمی‌توان بگریزیم.

وی با بیان اینکه سرنوشت‌مان را از شیاطین انس و نفسانی حفظ کنیم و سرمایه عمر را هدر ندهیم، عنوان کرد: تمام سرمایه و منافع دنیا و آخرت ما در تصمیم، اراده و عمل ما خلاصه می‌شود و هیچ سرمایه‌ای بالاتر از این نداریم.

آیت الله عبادی این سئوال را مطرح کرد که آیا بدون کارشناسی درست حاضر هستیم سرمایه‌گذاری کنیم، گفت: جهاد تبیین واجب، ضروری و فوری است اما این یک طرف قضییه است و باید گوش شنوایی هم باشد تا تاریخ را که به فرمایش رهبر معظم انقلاب در پیچ تاریخی هستیم را عوض کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه باید حقایق از منابع اصلی و قابل اعتماد بیان شود و هم باید به درستی گوش کنیم، افزود: ۴۳ سال است این همه توطئه های دشمن را پشت سر گذاشتیم و کار استعمارگران منحصر به ایران و یک گوشه تاریخ نیست بلکه طبع آنان چپاولگری و کشتار ملت‌ها است.

بیشتر بخوانید   انتخاب 4 واحدصنعتی خراسان جنوبی به عنوان صنایع سبز کشور

وی به ترور حاج قاسم و ۲۵۰ هزار نفر از بهترین انسان‌ها توسط استعمارگران و منافقان اشاره کرد و ادامه داد: با وجود این جنایت‌های غربی‌ها، متاسفانه برخی افراد نادان و خائن هنوز گوش به استعمارگران دارند و به هر بهانه‌ای اغتشاش و آشوب می‌کنند‌.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند بیان کرد: اگر انسان‌های نادان و خائن نبود ما در کمترین زمان به آرمان های انقلاب اسلامی می‌رسیدیم، تا کی باید ننگ این افراد را تحمل کنیم.

آیت الله عبادی  به جنایت‌های استعمارگران غربی در سراسر دنیا اشاره کرد و گفت: آیا این افراد نادان داخلی هنوز خباثت و جنایت‌ها را نمی‌بینند و نمی‌توانند حق را از باطل تشخیص دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه ما گرفتار معضل افراد نادان و خائن داخلی هستیم، تصریح کرد: خودی‌های داخلی غیرخودی زمینه تحمیل بیگانگان را فراهم می‌کنند.

وی  با بیان اینکه تمام عقب ماندگی ها توسط همین طیف نادان و خائن بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل می شود، تأکید کرد: ما در آستانه تحول جهانی و پیچ تاریخی هستیم و تنها دینی که می تواند جهان را اداره کند، اسلام است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: البته اروپایی‌ها همچون گذشته پاسخ این اقدام خود را دریافت خواهند کرد اما مایه تأسف است که انسان های خودشان را اینقدر ارزان می فروشند.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها