عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی در محور دیهوک – طبس آغاز شد

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای دیهوک گفت: عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی محور دیهوک – طبس آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران“، احمد آخوندی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اولویت های صورت گرفته و مطالبات مردمی ارتقاء ایمنی محور دیهوک – طبس در دستور کار قرار گرفت.

وی هدف از عملیات شانه سازی در محورهای حوزه استحفاظی را تلاش برای ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها و ایجاد آسایش و آرامش خاطر برای استفاده کنندگان از جاده‌های حوزه استحفاظی بخش دیهوک عنوان کرد و افزود: شانه سازی، اصلاح شیب شیروانی و بخشنده کردن راه ها، ضمن ارتقاء ایمنی محور، تصادفات و حوادث جاده ای ناشی از اشتباهات رانندگی را کاهش داده و از شدت تصادفات می کاهد.

عضو مدیریت بحران بخش دیهوک با بیان اینکه عامل انسانی، خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و خروج از جاده از عوامل مهم بروز تلفات و تصادفات جاده‌ای است گفت: بیشترین حادثه های واژگونی و خروج از جاده در محور پرتردد دیهوک – طبس در محدوده کیلومتر ۱۳ تا ۲۰ این محور رخ می‌دهد که عملیات شانه سازی  با هدف کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای انجام می شود.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای دیهوک تصریح کرد: محور دیهوک – طبس ۷۵ کیلومتر طول دارد که ۴۵ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی بخش دیهوک قرار دارد و عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی راه با تکیه بر توان ماشین آلات و تلاش راهداران اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای دیهوک به طول ۷ کیلومتر در دو طرف جاده در حال انجام است و درآینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.

وی با توجه به فرارسیدن فصل بارش ها از مردم خواست به رعایت نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید   یک هزار و ۵۲۹ دانش‌آموز خراسان جنوبی از تحصیل بازماندند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها