سومین جشنواره استانی شعر طنز به میزبانی دانشگاه بزرگمهر قاین برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: سومین جشنواره استانی شعر طنز تحت عنوان «قند و پند» به میزبانی دانشگاه بزرگمهر قاین در سیزدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” علی فرخنده ظهر امروز در  جمع فرهیختگان خراسان جنوبی اظهار داشت: نظامی گنجوی شاعر ایرانی قرن ششم از ذخایر معنوی بسیار ارزشمند ملی است که برای پاسداشت مقام این حکیم عالی مرتبه با توجه به ابلاغی که از سوی انجمن مفاخر کشور صورت گرفته و ظرفیت‌های موجود در طرح با هدف معرفی این حکیم ایرانی در عرصه ملی و بین‌المللی و همچنین اهمیت معرفی مفاخر ارزشمند ملی و استانی برنامه ریزی هایی جهت برگزاری این رویداد مهم صورت گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: از این رو ۱۴ لغایت ۲۱ اسفند ماه میزبان رویداد بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی خواهیم بود.

وی با اشاره به تشکیل جلسه انجمن مفاخر استان افزود: مقرر شد اولین جلسه این انجمن به ریاست استاندار خراسان جنوبی، دبیری فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور نمایندگانی از چهره های ادبی و دانشگاهی با دو موضوع بزرگداشت حکیم نظامی گنجوی و تنی چند از مفاخر استان برگزار شود.

فرخنده بیان کرد: در حوزه اجرا برای انتقال جایگاه رفیع مفاخر ملی و استانی برای اقناع افکار عمومی و انجام تبلیغات محیطی نیازمند همکاری برخی دستگاه‌ها از جمله صدا و سیما، شهرداری، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش که نقش مهمی در این زمینه دارند هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد سومین جشنواره استانی شعر طنز تحت عنوان «قند و پند» به میزبانی دانشگاه بزرگمهر قاین در تاریخ سیزدهم اسفند ماه سال جاری برگزار شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملي ابرار در شهرستان سربيشه

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها