فرآوری مواد معدنی خراسان جنوبی در اولویت قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر تسریع در رفع مشکل صنایع و معادن استان گفت: دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند زمینه فرآوری مواد معدنی در استان مهیا شود.

به گزارش “پیام خاوران” علیرضا عباس زاده ظهر امروز در جلسه هیئت حل اختلاف ماده ۲۴ قانون معادن در استان اظهار داشت:  مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی باید با دید مثبت از سرمایه گذاری حمایت کنند و با پیگیری، سیاستگذاری و مصوبات مختلف زمینه فرآوری مواد معدنی در استان مهیا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تلاش شود مشکلات صنایع و معادن استان در اسرع وقت رفع شود تا شاهد ورود سرمایه گذاران بزرگ به استان باشیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید صدور مجوزها را تا حصول نتیجه از مرکز پیگیری کنند تا این روند با سرعت بالاتری صورت پذیرد و واحدها باید مستندات خود را برمبنای مطالعات فنی ارائه دهند  تا دستگاه مرتبط نظیر محیط زیست و آب منطقه‌ای بر اساس آن نظر دهند و حتی الامکان صدور مجوزها باید با دید باز انجام شود تا باعث جذب سرمایه‌ و سرمایه‌گذار در استان شود.

عباس زاده افزود: ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران در استان رونق اقتصادی و اشتغالزایی را به دنبال دارد پس همه باید تلاش کنیم این فرآیند را تسریع کرده و از سرمایه گذار حمایت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: با ۵ طرح معدنی پلی متال، آهن، پنی متال، پتاس و نمک آبی در این جلسه موافقت شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   قطار گازرسانی به روستاهای خراسان جنوبی پر قدرت در مسیر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها