۴۵۰ مبلغ به شهرستان‌های خراسان جنوبی اعزام می‌شود

دبیر کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۴۵۰ مبلغ به نقاط مختلف استان برای خدمت‌رسانی به مردم اعزام می‌شوند.

به گزارش “پیام خاوران“سیدحمید موسوی اول صبح امروز در نشست خبری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب یادآور روزهای ماندگار و وحدت‌آفرین ملت ایران است و همواره دشمنان سعی می‌کنند به این نظام ضربه بزنند.

دبیر کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های دهه فرج اظهار داشت: مسابقات قرآنی حوزه علمیه شهرستانی و استانی در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در ۱۵ بهمن ماه، همایش نو مزدوجین با حضور ۹۰ نفر از طلاب در پایان هفته، همایش پیاده روی در دهه دوم بهمن ماه با حضور طلاب، روحانیون و خانواده‌های ایشان صورت می‌گیرد.

موسوی اول گفت: نشست بصیرتی تدوینی با نگاه اثر بخشی انقلاب در خارج از مرزها با حضور مهمان ویژه‌ای از نیجریه برگزار می‌شود.

وی گفت: از جمله برنامه‌های شهرستانی نیز دیدار با ۱۵ خانواده شهدا و ایثارگر، ۱۳ برنامه زیارت و غبارروبی مزار شهدا، ۲۰ برنامه نشست بصیرتی، ۱۰ مسابقات قرآنی و کتابخوانی، ۱۳ یادواره و اعزام ۶ گروه جهادی و تطبیقی به مناطق محروم، برگزاری سخنرانی در حوزه انقلاب، ۲ برنامه همدلی و ۴مورد تجلیل و تقدیر از برترین‌های علمی از جمله برنامه‌های این سازمان در دهه فجر است.

دبیر کمیته حوزه و روحانیت ستاد دهه فجر خراسان جنوبی از اعزام ۴۵۰ مبلغ به شهرستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: در مجموع ۲۰۰ عنوان برنامه در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   احداث خوابگاه خواهران مهمترین نیاز دانشگاه صنعتی بیرجند است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها