مسابقه بزرگ دستاوردهای کویرتایر در صنعت تایر ایران

شرکت کویرتایر به مناسبت چهل وچهارمین فجر انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ دستاوردهای کویرتایر در صنعت تایر ایران را برگزار می کند.

به گزارش ” پیام خاوران ” چهل و سه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد. پدیده ای الهی و مبارک که اندیشه سیاسی نوینی را بر اساس اصول و باورهای مذهبی به جهان معرفی نمود و نور امید را در دل مسلمانان و مستضعفان عالم روشن کرد.

اکنون پس از گذشت چهار دهه از عمر گران‌ مایه‌ این شجره‌ پرامید، بازخوانی برخی دستاوردهای این هدیه الهی ضروری است و برای خانواده کویرتایر، بازخوانی اقدامات ارزشمند و دستاوردهای ماندگار صنعت تایر پس از انقلاب می تواند روشنگر تلاش های انجام شده باشد، پس شما را به حضور در مسابقه دستاوردهای کویرتایر در صنعت تایر کشور دعوت می کنیم.

روابط عمومی شرکت کویرتایر از عموم مردم بزرگ ایران دعوت می نماید از تاریخ ۱۲ لغایت ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به آدرس https://kavirtire.ir/page/43 در این مسابقه شرکت نمایند.

پاسخ این سئوالات در وبسایت شرکت کویرتایر به نشانی https://kavirtire.ir/، پایگاه اطلاع رسانی در پیام رسان ایتا به آدرس: https://eitaa.com/kavirtirenews ، شبکه های مجازی و بنرهای اطلاع رسانی قابل دسترسی و دریافت است.

مهلت شرکت در مسابقه ۲۲ بهمن ماه خواهد بود و به ۴۴ نفر ازشرکت کنندگان که به ۲۰سئوال پاسخ صحیح ارائه نمایند، به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد.

 

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی برگزار می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها