بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۸ پروژه گازرسانی درشهرستان خوسف+عکس

همزمان با سومین روز ازدهه مبارک فجر و باحضوراستاندار خراسان جنوبی،مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی ازمسئولان استانی و شهرستانی ۳۸ پروژه گازرسانی با هزینه اجرایی و یا اعتبار مورد نیازحدود ۹۵ میلیارد تومان در شهرستان خوسف افتتاح شد

به گزارش ” پیام خاوران “، رحمان محمودی در این مراسم گفت: در ادامه خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان خوسف، امروز پروژه گازرسانی به ۵ روستا، ۷ واحد صنعتی و تولیدی، خط تقویتی خوسف_ماژان و گازرسانی به مساکن محرومین در این شهرستان با هزینه اجرایی بالغ به ۶۲.۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به پروژه های کلنگ زنی در این شهرستان گفت: همچنین امروز عملیات گازرسانی به ۱۳ روستا، گازرسانی به ۲ واحد صنعتی و گازرسانی به طرح جهش مسکن با اعتبار مورد نیاز ۳۲ میلیارد تومان آغاز می شود.

وی با اشاره به بهره مندی بالای ۹۹.۹ درصدی خانوار شهرستان خوسف از نعمت گاز طبیعی گفت: در حال حاضر تمامی ۳ شهر و ۲۲۳ روستای شهرستان خوسف (با احتساب روستاهای در دست اجرا) تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به پروژه های شرکت گاز در دهه مبارک فجر تصریح کرد: به برکت دهه مبارک فجر بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی ۵۰۷ پروژه گازرسانی با هزینه یا اعتبار ۱۱۸۹۰ میلیارد ریال در اقصی نقاط استان انجام خواهد شد.

گفتنی است تمام هزینه های پروژه های گازرسانی در استان از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران تامین می شود.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رشد گازرسانی به روستاهای مرزی استان خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها