۱۳ پروژه برق رسانی درشهرستان سرایان به بهره برداری رسید+ عکس

در مراسمی باحضور استاندارخراسان جنوبی، امام جمعه وفرماندار سرایان،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی،جمعی از مديران استانی و شهرستان ، ۱۳ پروژه مدیریت توزیع نیروی برق به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران ” مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق خراسان جنوبی گفت:در این مراسم پروژه بهینه سازی شبکه و نصب ترانس روستای شهید دستغیب به نمایندگی از ۱۳ پروژه مدیریت توزیع نیروی برق در سطح شهرستان سرایان به بهره برداری رسید.

مهندس مهدی دادگر اظهارکرد: ۹۶ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال برای افتتاح این پروژه ها سرمایه گذاری و هزار و ۹۰۰ نفر از خدمات مطلوب برخوردار شدند.

بهینه سازی شبکه و نصب ترانس در روستاهای دوست آباد، دستغیب و بغداده، تأمین برق متقاضیان در شهرهای سرایان، آیسک و سه قلعه و در روستاهای بغداده، نوده، دوست آباد و چاه غیاث، نصب کنتور شهری و روستایی، ترمیم و اصلاح شبکه و … از جمله پروژه هایی بود که در مراسم امروز به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق خراسان جنوبی بیان کرد:۲۲ نیروگاه خورشیدی با قدرت ۹۵۰ کیلووات و با اعتبار ۲۳ میلیارد و۷۵۰میلیون ریال از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

مهندس دادگر اظهار کرد: از ۱۵۶ پروژه دهه فجرامسال ۲۰ پروژه درشهرستان بیرجند، ۲۳ پروژه در شهرستان قاین،۱۱پروژه درشهرستان نهبندان، ۹ پروژه درطبس و ۱۹ پروژه در شهرستان بشرویه به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی همچنین بیان کرد: ۱۳ پروژه درشهرستان سربیشه، ۱۳ پروژه در شهرستان سرایان،۱۲پروژه درشهرستان خوسف،۱۲پروژه درشهرستان زیرکوه،۶ پروژه در شهرستان فردوس،، ۱۸پروژه درشهرستان درمیان به بهره برداری رسید.

دادگر اظهارکرد: ۹روستا شامل جان میرزا در قاینات،حوض ریزه در طبس، کالرکی، چاه کرجو، گوگچین در نهبندان چاه رسته و خاران در سربیشه و لاته خدابخش و گل گز درخوسف در دهه فجر امسال برق رسانی می شوند.

بیشتر بخوانید   اخبار کوتاه شهرستانهای خراسان جنوبی|17آذر1400

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها