امام جمعه اهل سنت اسدیه:رأفت اسلامی مقام معظم رهبری اقدامی قابل تقدیر و حکیمانه است

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: اقدام حکیمانه مقام معظم رهبری و رأفت اسلامی ایشان بسیار خوب بود و جای تشکر دارد

به گزارش  پایگاه خبری “ پیام خاوران ” ؛ مولوی عبدالهی با بیان این مطلب در مراسم نماز جمعه اهل سنت اسدیه که با حضور استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس همراه بود، گفت: بیش از ۳۷۳ قطعه زمین در درمیان بیش از ۲۵سال بلاتکلیف مانده بود که مشکل اینها با دستور استاندار خراسان جنوبی در دولت جدید رفع شد و تشکر می کنیم و این همکاری ستودنی است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام(ص) کسی که از مخلوق خدا شکرگزاری نکند از خدا هم شکر گزاری نکرده، افزود: ما قدردان خدمات دولت بوده و هستیم.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه خدماتی که توسط مسئولان نظام انجام شده را قدردان هستیم، افزود: امروز فضای وحدت و همدلی در شهرستان درمیان حاکم است و فرماندار هم روز و شب در خدمت رسانی به مردم نمی شناسد و ما قدردان هستیم.

مولوی عبدالهی با اشاره به اینکه امروز حتی روستاهای صعب العبور و مرزی شهرستان درمیان گاز دارند لذا قدر نعمت ها را می دانیم، گفت: مسئولان باید به خواسته های مردم رسیدگی بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی بیشترین اثر را در تبلیغ نظام دارد، گفت: اینکه امروز رئیس جمهور الحمدلله نامه ها را پاسخ می‌دهند اقدام ارزشمندی است.

وی بیان کرد:  مردم شیعه و سنی شهرستان درمیان فردا باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهند کرد.

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ثبت 1371 واقعه ازدواج در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها