اتمام حجت دادستان به متخلفان چهارشنبه سوری/توقیف خودرو و پلمپ مغازه در انتظار خاطیان

دادستان عمومی و مرکز انقلاب استان خراسان جنوبی گفت: جوانان مدنظر داشته باشند افرادی که با پرتاب ترقه از وسیله نقلیه خود به افراد دیگر آسیب برسانند وسیله نقلیه آنها توقیف می‌شود. ما با نشاط جوانان مخالف نیستیم اما با هنجارشکنی مخالفیم.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام نسایی زهان ظهر امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار داشت: در جلساتی که برای پیشگیری از وقوع جرم در استان برگزار می‌شود؛ هدف این است که مدیران را آگاه کند چراکه وظایف هر کدام از مدیران و دستگاه‌های اجرایی مشخص است و آنچه مهم است اینکه مدیران گاهی ضعیف عمل می‌کنند و یا قانون را نمی‌دانند و به آن به درستی عمل نمی‌کنند.

دادستان عمومی و مرکز انقلاب استان خراسان جنوبی گفت: باید مدیری که منصوب می‌شود به او آموزش های لازم داده شود و باید از تجربیات دیگر جاها برای استان خود استفاده کرد.

نسایی افزود: به پایان سال نزدیک می‌شویم و از زحمات تک تک مدیران که کارهای مفیدی انجام دادید قدردانی می‌کنیم و از آنجایی که به  چهارشنبه سوری آخر سال نزدیک می‌شویم باید  تدبیر کنیم تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

وی با بیان اینکه ما با شادی جوانان مخالف نیستیم و مردم باید شاد باشند گفت: انرژی جوان بابد تخلیه شود اما افرادی که به بهانه شادی می‌خواهند بی نظمی ایجاد کنند، عقل سلیم نمی‌پذیرد و  طبق قانون باید با انها برخورد شود.

دادستان عمومی و مرکز انقلاب استان خراسان جنوبی ادامه داد: موتور سیلکت‌ها و خودروهایی که اقدام به پرتاب مواد محترقه کنند تا تاریخ ۱۵  فروردین ۱۴۰۲ توقیف می‌شوند و همچنین مغازه‌های که اقدام به عرضه فروش مواد محترقه غیر قانونی می‌کنند پلمپ می‌شوند.

نسائی بیان کرد: باید در این ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال از فروش بنرین به صورت گالن خودداری شود که صدا و سیما می‌تواند خیلی در این راستا نقش آفرینی کند.

بیشتر بخوانید   گزارش تصویری از تلاش شبانه روزی و آماده باش صنعت برق خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه باید رسانه‌ها  نسبت به چهارشنبه آخر سال فرهنگ سازی کنند گفت: اگر افرادی زیر ۱۸ سال با پرتاب ترقه آسیب جسمانی به افراد دیگر برسانند و یا به اموال دولتی اسیب برسانند نیز مرتکب جرم هستند و  اولیا باید مراقبت کنند  تا برای فرزندانشان پرونده تشکیل نشود چرا که ما به دنبال  پرونده سازی نیستیم ما دنبال این هستیم آسیبی به همشهریان نرسد و  اتفاقی رخ ندهد.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها