دعوت از فعالان اقتصادی برای مشارکت در انتخابات اتاق بازرگانی

اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند از فعالان اقتصادی برای مشارکتی سرنوشت ساز در پنجمین دوره انتخابات اتاق بیرجند دعوت وتاکیدکرد: مشارکت در انتخابات تقویت پارلمان بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه خبری ” پیام خاوران ”  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان و براساس جایگاه قانونی، منزلت اجتماعی و ارتباطات و تعاملات ملی و بین‌المللی می‌تواند در ارتقاء جایگاه قانونی اتاق، بهبود محیط کسب و کار، رشد اقتصادی و توسعه پایدار این استان نقش‌آفرین باشد.

 برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات اتاق و مشارکت حداکثری فعالان اقتصادی عضو اتاق در این رویداد مهم، زمینه جامعیت نظرات بخش خصوصی و مشروعیت بیشتر و اقتدار بالاتر اتاق را فراهم می آورد و امیدواریم با انتخاب آگاهانه شاهد بالندگی و مطالبه‌گری شایسته بخش‌خصوصی و اثر آن در اقتصاد کشور و استان باشیم.

از اعضای گرانقدر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند که براساس ضوابط اعلام شده از سوی شورای عالی نظارت واجد شرایط رای دادن هستند؛ صمیمانه دعوت می کنیم تا با حضور پرشور و آگاهانه در پنجمین دوره انتخابات هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی ،استان مشارکت نمایند .

وعده دیدار فعالان بخش خصوصی:  ۲۰ اسفندماه۱۴۰۱ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند(ساعت ۸ الی ١٨) 
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند
چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ۶۰ چاپخانه در استان خراسان جنوبی فعال است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها