عرضه مستقیم میوه تنظیم بازار شب عید از ۲۷ اسفند ماه در خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: میوه تنظیم بازار از ۲۷ اسفندماه در سطح استان به صورت مستقیم عرضه می شود

به گزارش “ پیام خاوران ” مهدی جعفری با اشاره به نمایشگاه ضیافت و عرضه کالاهای اساسی در بیرجند اظهار داشت: نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی با هدف تسهیل و دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی و حذف واسطه ها و عرضه مستقیم راه اندازی شده است.

وی افزود: مجری برگزاری این نمایشگاه اتاق تعاون و تامین کننده کالای اساسی نیز وزارت جهاد کشاورزی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در استان ها نیز سازمان جهادکشاورزی با زیرمجموعه خود یعنی شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران، کالاهای مورد نیاز اعم از برنج، شکر، گوشت مرغ، آجیل و … را تامین می کنند.

جعفری با بیان اینکه در این راستا جلسات متعددی برگزار و هماهنگی های صورت گرفت تصریح کرد: خوشبختانه هیچ گونه کمبودی در بحث عرضه مستقیم کالا وجود ندارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ تن برنج، یک هزار تن شکر موجود است و با هیچ کمبود مواد غذایی در استان مواجه نیستیم.

وی به نقش اتاق تعاون و شرکت نمایشگاه ها در برگزاری این نمایشگاه اشاره و یادآور شد: در برگزاری این نمایشگاه ها بخش خصوصی باید ورود پیدا کند و می تواند موفق باشد زیرا ورود بخش خصوصی در این نمایشگاه عملکرد و میزان توانمندی بخش خصوصی سنجیده می شود تا در صورت موفق شدن، در سال های آینده تمام امورات خصوصی سازی به بخش خصوصی واگذار شود.

جعفری به عرضه میوه تنظیم بازار در شب عید اشاره و اظهار داشت: انشالله در ایام نوروز عرضه میوه تنظیم بازار را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید   ۸۰۰ تن میوه شب عید در استان خراسان جنوبی عرضه شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی افزود: خوشبختانه در بحث عرضه میوه تنظیم بازار بیش از آن چیزی که در کمیته تنظیم بازار مصوب شده بود ذخیره سازی انجام شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه بر اساس برنامه کمیته راهبری میوه که تصمیم گیری شد از ۲۷ اسفندماه در کل استان عرضه مستقیم میوه صورت می گیرد اظهار داشت: علاوه بر این میوه و کالاهای تنظیم بازار نیز در کلیه شهرستان های استان عرضه می شود.

فاطمه واعظی نسب

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها