اقلام اساسی در خراسان جنوبی ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: قیمت اقلام اساسی براساس تصمیمات ملی و استانی تعیین می‌شود و در مجموع ۱۰ درصد زیر قیمت بازار توزیع خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران” استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز  از سردخانه‌ها و مراکز ذخیره اقلام و کالاهای اساسی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بازددید کرد.

این بازدید با همراهی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران با هدف اطلاع از میزان ذخایر موجود و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تأمین نیاز بازار انجام شد.

استاندار خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از مراکز ذخیره‌سازی کالاهای تنظیم بازار اظهارداشت: تلاش ما بر این است که قیمت‌ها به گونه‌ای مدیریت شود که مردم استان کمترین فشار را متحمل شوند.

جواد قناعت بیان کرد: برای تأمین اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم از ماه‌های گذشته در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دستگاه‌های متولی از جمله جهادکشاورزی با برگزاری جلسات مختلف، برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از سه مرکز ذخیره‌سازی اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز و سفید، میوه و شکر و برنج در مرکز استان، اظهار داشت: در این بازدید شاهد ذخیره‌سازی بسیار مناسب، خوب و در حد مطلوب در استان هستیم و حجم ذخایر کالاها، منطبق برای اطلاعات وآمار مسئولان متولی بود.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: از حیث تأمین اقلام اساسی، برای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ما هیچ مشکلی در خراسان جنوبی نداریم و احتمال مازاد بودن اقلام اساسی هم وجود دارد.

قناعت با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی در زمینه تأمین اقلام اساسی خود در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نگران نباشند بیان کرد: برخی اقلام تاکنون در حد یک چهارم توزیع شده و هنوز سه چهارم ذخیره‌سازی داریم و توزیع اولیه اقلام آغاز شده است.

بیشتر بخوانید   لزوم صرفه جویی و رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها