ویدئو |”کویرتایر” پرچمدار صنعتی سازی شرق کشور است

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی با بیان اینکه شرکت کویرتایر پرچم صنعتی سازی شرق کشور را به دست گرفته است گفت: راه امنیت سازی مرزهای شرقی، توسعه بوده و توسعه رهگذر اقتصاد، کارآفرینی و امید آفرینی در میان نسل‌های نو است.

به گزارش “پیام خاوران”، محمدرضا مجیدی صبح امروز به مناسبت سال “مهار تورم و رشد تولید” در دیدار با مدیرعامل و بازدید از خط تولید کارخانه کویرتایر اظهار داشت: شرکت کویرتایر پرچمدار صنعت شرق کشور است.

وی افزود: کویرتایر نماد مردم پایگی و اقتصاد دانش بنیان است و اعتماد عمومی و ملی را تقویت و امید آفرینی و کارآفرینی داشته است.

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی بیان کرد: در شرکت کویرتایر یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی با بومی سازی و داخلی سازی انجام شده و امید است این حرکت را شتابان و رو به جلو ببینیم.

مجیدی با بیان اینکه کویرتایر پرچم صنعتی سازی شرق کشور را به دست گرفته است تصریح کرد: باید تلاش شود الگوی کویرتایررا در اقتصاد استان تکثیر کرد.

وی راه امنیت سازی مرزهای شرقی را توسعه دانست و خاطرنشان کرد: توسعه رهگذر اقتصاد، کارآفرینی و امید آفرینی در میان نسل‌های نو است.

مجیدی یادآورشد: امید است مسئولان استان این حرکت بزرگ کویرتایر را محدود به پروژه‌های پیش روی ۵ ساله و ۱۰ ساله نبینند، بلکه یک چشم انداز ۵۰ ساله برای کویرتایر تعریف کنند.

وی اظهار داشت: این شرکت از یک شرکت ساده خارج شده و افق یک هلدینگ چند منظوره را خواهد داشت که بتواند زنجیره ارزش این صنعت را برای آینده کشور تضمین کند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اهدای بیش از 300 میلیون ریال کمک نقدی کارکنان بانک کشاورزی به هموطنان سیل زده

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها