۱۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری درمیان بازدید کردند

رئیس میراث فرهنگی درمیان گفت: بیش از ۱۱۰ هزار نفر تا پایان روز سیزدهم فروردین از جاذبه‌های گردشگری درمیان بازدید کردند.

به گزارش “پیام خاوران“، امیر اسماعیل شهسواری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در نوروز ۱۴۰۲ شاهد استقبال خوب گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهرستان دارالتقریب درمیان بودیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درمیان با اشاره به اینکه از پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان روز سیزدهم فروردین سال جاری بیش از ۱۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی درمیان بازدید کردند، بیان‌کرد: قلعه‌های تاریخی شهرستان چون قلعه تاریخی روستای فورگ و قلعه روستای مسک از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری در نوروز بوده است.

شهسواری گفت: مسجد جامع هندوالان از باشکوه‌ترین بناهای تاریخی شهرستان، منطقه گردشگری قهستان و آرامگاه ابراهیم رضا در گزیک از دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان درمیان است که بعد از قلعه‌های تاریخی بیشترین جذابیت را برای گردشگران و مسافران نوروزی را داشته است.

وی یادآور شد: همچنین در بازه زمانی ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر در بوم گردی‌ها، مجتمع‌های گردشگری، کمپ‌های موقت و… شهرستان درمیان اسکان پیدا کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درمیان افزود: بیشترین اسکان در کمپ‌های موقت به عنوان مثال در پارک‌های شهرداری بوده است.

شهسواری گفت: امیدواریم که بعد از تعطیلات نوروزی و در سایر اوقات فراغت نیز مردم عزیز ایران و به ویژه هم استانی‌های عزیز خراسان جنوبی مهمان مردم درمیان شده و از جاذبه‌های این منطقه دیدن کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   حضور فعال مخابرات منطقه خراسان جنوبی در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها