با اهدای ۱۳۰۰ بسته معیشتی صورت‌ گرفت: برگزاری چهارمین رزمایش کمک مومنانه کارکنان شرکت کویرتایر

چهارمین رزمایش کمک مومنانه کارکنان شرکت کویرتایر با عنوان شکوه همدلی با حضور مسئولان استان وشهرستان در جوار شهید گمنام آرمیده در این کارخانه، با شکوهی خاص برگزار شد.

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی شرکت کویرتایر؛ یکی از یادگاران و فرماندهان جبهه و جنگ در این مراسم گفت: راه نجات کشور از بحران های سخت اقتصادی را برگزاری اینگونه رزمایش کمک های مومنانه خواند و بیان کرد: کویرتایر همانگونه که با رشد تولید در سالیان اخیر سرآمد بوده است با این رزمایش مومنانه می تواند الگوساز سایر شرکت ها و کارخانجات باشد.

سردار مولوی حقیقی نقش مدیر یک مجموعه را در برگزاری اینگونه رزمایش ها، مهم و حیاتی خواند و افزود: مهندس زینلی همانگونه که از روزهای اول انقلاب تاکنون در چرخه مدیریتی خود تفکر انقلابی و جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده است در برگزاری رزمایش های مومنانه نیز حقیقتا مکتبی و انقلابی عمل نموده است.

 

*رزمایش کمک های مومنانه در کویرتایر نشان از روحیه جهادی و انقلابی کارکنان این مجموعه صنعتی است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت:زحمات شبانه روزی کارکنان کویرتایر در عرصه تولید باعث ناکامی بیگانگان در نبرد اقتصادی و چالش های پیش رو گردید که به عنوان یک شهروند و خادم مردم در سپاه استان، قدردان این مجاهدت ها و تلاش ها هستیم.

سردار مهدوی برگزاری رزمایش کمکهای مومنانه درکویرتایر را برگرفته از روحیه جهادی و انقلابی کارکنان این واحد صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: کارکنان این شرکت و به خصوص شخص مهندس زینلی که از ابتدای انقلاب رهرو خوبی برای نظام و انقلاب بوده اند،علاوه بر بحث تولید،در زمینه مشارکت های مردمی و کمک به همنوع نیز درخشان عمل کرده است..

 

*رزمایش کمک های مومنانه و کیفیت محصولات تولیدی شرکت کویرتایر ، نماد عدم بی تفاوتی به جامعه پیرامون ماست

بیشتر بخوانید   توسعه کارخانه کویرتایر با سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلاری

مدیرعامل شرکت کویرتایر در چهارمین رزمایش کمکهای مومنانه کارکنان کویرتایرگفت:ما براساس مسئولیت های اجتماعی، خود را نسبت به جامعه پیرامونمان بی تفاوت نمی دانیم،که می توان گفت: رزمایش کمک های مومنانه و کیفیت محصولات تولیدی کویرتایر، دو نماد از عدم بی تفاوتی به جامعه پیرامون ماست.

سید محمد حسین زینلی با تبریک تقارن دو بهار طبیعت و معنویت، این چهارمین رزمایش برگزار شده در طول سالیان متمادی خواند و افزود: در این رزمایش ۱۳۰۰ بسته معیشتی همکاران کویرتایر شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، قند و چای به ارزش هربسته ۹۰۰ هزار تومان جمعا به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نیازمندان جامعه در مناطق شهری، روستایی و مرزی، خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و نهادهای حمایتی و مراکز خیریه اهدا گردید.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها