۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان زیرکوه اختصاص یافت

استاندار خراسان جنوبی گفت: بیمارستان زیرکوه در سفر دوم رئیس جمهور به استان، کلنگ زنی شدو دو مرحله ۴۵ میلیارد تومان به پروژه بیمارستان اختصاص یافت.

به گزارش ” پیام خاوران “ جواد قناعت ظهر امروز با بیان این مطلب در جمع نمازگزاران حاضر در نماز عبادی سیاسی جمعه زهان، ضمن تبریک میلاد امام حسن(ع)، شب های قدر را فرصتی برای تطهیر جسم و روح عنوان کرد.

وی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در انتخاب عنوان “مهار تورم، رشد تولید” برای سال جاری، خاطرنشان کرد: امسال تمام امکانات کشور در خدمت مهار تورم خواهد بود تا شاهد رونق تولید باشیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: تمام ارکان نظام باید به صورت عینی، زمینه مشارکت مردم در مهار تورم که به افزایش تولید منجر می شود را فراهم نمایند.

وی با تشریح راهکارهای تحقق عنوان سال، ابراز داشت: باید با باز گذاشتن دست سرمایه گذاران، بهره وری را افزایش دهیم.

قناعت با اشاره به اتفاقات خوبی که در یک سال اخیر در استان انجام شده، تلاش برای توسعه زیرساخت ها را از برنامه‌های اولویت دار استان برشمرد و اظهار داشت: زیرکوه، تنها شهرستان استان بود که بیمارستان نداشت اما به همت دولت و با وجود اینکه تأکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح کشور است، بیمارستان زیرکوه در سفر دوم رئیس جمهور به استان، کلنگ زنی شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: طی دو مرحله مبلغ ۴۵ میلیارد تومان به پروژه بیمارستان تخصیص یافته که پیشرفت خوبی را رقم زده است.

وی، احداث باند دوم، راه آهن، بهداشت و درمان طرح نهضت ملی مسکن، جذب سرمایه گذار و… را از برنامه‌های زیرساختی دنبال شده در سال گذشته عنوان کرد.

قناعت معادن را فرصت بسیار خوبی برای شکوفایی و توسعه استان برشمرد و گفت: به جهت توسعه صنایع فرآوری معدن در استان، قراردادهای خوبی منعقد شده که نتایج مؤثری به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید   رایحه درمانی با گل نرگس، فرصتی مغفول مانده در خراسان جنوبی

وی با اشاره به اینکه این هشتمین سفری است که به زیرکوه داشته، گفت: در یکی از سفرهای گذشته، درخصوص احداث میدان ورودی شهر زهان قول دادیم که به دلیل کمبود اعتبار معطل مانده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: با عنایت به اینکه طرح میدان آماده است و اواخر سال گذشته هم اعتبارات خوبی به استان تزریق شده، ان شاء الله شاهد حل این مشکل خواهیم بود.

وی گفت: با عزم و اراده ای که در دولت و مجموعه حاکمیتی نظام وجود دارد، امسال شاهد حل مشکلات کشور خواهیم بود.

قناعت ادامه داد: مدیران دولت سیزدهم که پای کار و کم هزینه هستند و به صورت شبانه‌روزی پیگیر امورات می باشند، باید بهره وری را در همه زمینه ها افزایش دهند.

وی با اشاره به دیدار سراسر خیر کارگزاران نظام با مقام معظم رهبری، به تفسیر بخش هایی از بیانات معظمُ له پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار از توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرمودند و نواقص موجود در کشور را به مراتب ناچیزتر از دیگر مناطق دنیا عنوان کردند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا طی این ۴۰ سال گذشته هر نوع شیطنت و خصومتی را بکار برد اما نتوانست به نظام ضربه ای بزند، اظهار داشت: آمریکا با همه تلاش هایی که کرد نتوانست آرمان ها و اعتقادات مردم را کمرنگ کند و انقلاب را از ریل اصلی خود خارج نماید که این نشان دهنده قدرت ایران است.

قناعت متذکر شد: با وجود تحریم های فلج کننده تحمیلی، ایران توانست در عرصه‌های مختلف به موفقیت های چشمگیر دست پیا کند که یکی از آنها پرتاب ماهواره بود که به همت جوانان این سرزمین ساخته شد.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی حائز رتبه برتر پویش با کتاب در خانه ویژه آخرین نوروز قرن

وی در ادامه از تلاش های آمریکا برای دوقطبی سازی در ایران، اقدامات تجزیه طلبانه با هدف جدا شدن کردستان و آذربایجان، ایجاد ناتوی عربی و ایستادن کشورهای عربی مقابل ایران و… گفت و متذکر شد: شواهد حاضر، نشان دهنده افول قدرت در آمریکا می باشند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اتفاقات اسرائیل هم نشان می دهد همان وعده مقام معظم رهبری که اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید، در حال تحقق است.

وی ، توفیقات نظام را حاصل تدابیر امامین انقلاب، برکت خون شهیدان و بصیرت مردم عنوان کرد و گفت: دشمن در ادامه برنامه های مربوط به جنگ ترکیبی، آسیب هایی را به اقتصاد و معیشت ما وارد کرده که با عزم و اراده حاکمیت به زودی برطرف می شود.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: به همه کسانی که حرمت‌شکنی می‌کنند نصیحت می‌کنیم که وصایای شهدا در خصوص این مسئله را مشاهده کنند چون ما برای حفظ حجاب خون دادیم.

وی با اشاره به نقشه و برنامه دشمن در حوزه حجاب، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، همان‌طور که دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، مسئولان نیز باید نقشه و برنامه داشته باشند که دارند و باید از انجام کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه پرهیز شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها