هزینه کرد ۳۰۰میلیونی برای تجهیز نمازخانه مدارس خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: برای تجهیز نمازخانه مدارس استان، به فرش محرابی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان در اسفند ماه  سال گذشته تخصیص یافت و هزینه شد.

به گزارش “پیام خاوران” سید علیرضا موسوی نژاد صبح امروز در جلسه شورای قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: نماز پایه و اساس ایمان، بصیرت، تقوا، اخلاص و عمود خیمه دین است.

وی ترویج فرهنگ نماز در مدارس را تعظیم شعائر الهی و لازمه تحقق اهداف جهاد تبیین در نظام تعلیم و تربیت دانست و عنوان کرد: ترویج فرهنگ نماز در کنار توجه به قرائت و تلاوت با بینش قرآن کریم به منظور  گسترش علوم و معارف قرانی در بین دانش آموزان می‌تواند توطئه‌های شوم و ضد فرهنگی دشمنان، منافقین و بدخواهان اسلام و انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت را نقش بر آب سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، جولان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و همراهی سلبیریتی‌های فرتوت بی سواد با ایشان در زمینه حجاب و عفاف را توطئه نخ نمای نظام سلطه و رژیم غاصب صهیونیستی درجریان اجرای طرح هزاران ضرب چاقو دانست و افزود: ترویج فرهنگ قرآنی دربین دانش آموزان، سبب تحقق اهداف تربیتی شده و رشدعلمی و اعتقادی ایشان را در پی دارد.

موسوی‌نژاد با اشاره به راهیابی ۸۸۲ دانش آموز دختر و پسر دوره‌های متوسطه اول و دوم به مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز بیان کرد: مرحله استانی این مسابقات ششم الی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در ۲ بخش آوایی و پژوهشی به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آیت الله هاشمی شاهرودی نقش ارزنده ای در اعتلای نظام ایفاکرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها