پرواز‌های مسیر بیرجند- مشهد افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی بیرجند در مسیر بیرجند – مشهد و بالعکس خبر داد و گفت: قیمت پرواز‌ها در سال جدید تا این لحظه افزایش نداشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، عظیم طهماسبی ظهر امروز با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده، پرواز‌های مسیر بیرجند – مشهد و بالعکس افزایش پیدا کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی افزود: قبلا تنها دو پرواز در مسیر بیرجند – مشهد – بیرجند در روز پنجشنبه وجود داشت که این پرواز به روز چهارشنبه منتقل شد و یک پرواز در این مسیر نیز به برنامه پروازی فرودگاه بیرجند در روز یکشنبه افزوده شد.

وی گفت: هم اکنون ۲۸ پرواز رفت و برگشت در طول هفته از فرودگاه بیرجند و یا به مقصد فرودگاه بیرجند انجام می‌شود که از این میزان چهار پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند – مشهد – بیرجند و بقیه در مسیر بیرجند – تهران – بیرجند است.

طهماسبی بیان کرد: دو پرواز نیز به برنامه پروازی فرودگاه طبس افزوده شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی درباره پرواز‌های عتبات نیز گفت: پرواز‌های عتبات به احتمال قوی بعد از عید فطر مجدد برقرار می‌شود و فرودگاه بیرجند در این زمینه آمادگی لازم را دارد و قیمت پرواز‌ها در سال جدید تا این لحظه افزایش نداشته است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سهمیه‌بندی بنزین آغاز شد/ بنزین سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومان، بنزین آزاد ۳۰۰۰ تومان + جزئیات سهمیه‌ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها