روز کمیسیون‌ها در شورای شهر بیرجند

جلسه شورای شهر بیرجند صبح امروز مصوبات کمیسیون‌های بودجه، حقوقی و فرهنگی در شورا بررسی و تصمیم‌گیری شد.

به گزارش “پیام خاوران” جلسه شورای شهر بیرجند صبح امروز با نطق پیش از دستور سروری عضو شورا درباره مباحث مربوط به تبلیغات در سطح شهر آغاز شد که مقرر شد مکاتبات لازم با شهرداری در این زمینه صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه درخواست تغییر کاربری ملک اداری مطرح شد که مقرر شد هزینه‌های تغییر کاربری به اداری رایگان و در قسمت تجاری و پروانه بر طبق ضوابط اخذ شود.

همچنین نامه شهرداری درباره در اختیار قرار گرفتن معابر طرح فرزان و توافقنامه‌های فیمابین شهرداری و مالکین املاک تجاری ضلع شرق فرهنگسرا قرائت شد.

سروری رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بیرجند نیز با اشاره به افزایش تعرفه فروش گل و گیاه و تعرفه‌های وسایل بازی بخش خصوصی گفت: تعرفه بهای خدمات سال ۱۴۰۲ سازمان عمران نیز بعضا از ۱۵ تا ۳۰ درصد افزایش داشته که به اتفاق آرا با موافقت اعضا روبرو شد.

فروزانفر رئیس کمیسیون حقوقی شورا نیز در این جلسه به قرراداد مشارکت پروژه‌های خیابان ظفر اشاره کرد که اعضای شورا با اصلاح قرارداد برابر کمیسیون ماده ۵ موافقت کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز در ادامه با اشاره به نامه فرمانداری مبنی بر همکاری در برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات یادآور شد: همکاری در بحث تبلیغات و اختصاص زمین به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری واگذار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرزاق نژاد به موافقت کمیسیون با بخشودگی هزینه‌های بازسازی قبر اجدادی مادر شهید اشاره کرد که در شورا نیز مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

وی از درخواست مدیر یکی از دبیرستا‌ن‌های سطح شهر مبنی بر همکاری در نصب دوربین مداربسته خبر داد که با موافقت اعضای شورا مقرر شد از محل ۳% پرداختی شهرداری به آموزش و پرورش به آنها کمک شود.

بیشتر بخوانید   مرکز هوشمند کنترل ترافیک جاده‌ای خراسان جنوبی راه‌اندازی شد

رئیس کمیسیون فرهنگی به برنامه‌ریزی برای جشن‌های مذهبی در سال ۱۴۰۲ و کمک در قالب تهیه بسته‌های فرهنگی اشاره کرد و افزود: ساماندهی پارک‌های سطح شهر با ارائه گزارش و تعیین سازوکار با تاکید بر عفاف و حجاب نیز در دستور کار است.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها